Pixies / Debaser

Ξέρετε τι είναι debaser; Κάποιοι μπορεί αλλά εγώ που είμαι βλάχαρος πεταμένος που να ξέρω. Το έψαξα λοιπόν.

Debaser που λέτε είναι αυτός ή αυτό το οποίο μειώνει/εκφυλίζει/διαβάλει κάτι. π.χ. θα μπορούσε να είναι το μισο-σχισμένο αυτοκόλλητο που δε ξεκολλάει πάνω σ' ένα αντικείμενο (έχω θεματάκι μ' αυτό ρωτήστε τους πελάτες που εξυπηρετώ για περισσότερα) ή θα μπορούσε να είναι αυτός που γαμάει τη συζήτηση. 

Σκεφτόμουνα λοιπόν τι να σημαίνει, γιατί μέρες τώρα θέλω ν' ανεβάσω αυτή τη κομματάρα και δε ξέρω τι στο διάολο θέλει να πει. 

Pixies - Debaser λοιπόν, από αυτά που σε ξεσηκώνουν τα πρωϊνά, και σου κάνουν τη ζωούλα λίγο ποιο εύκολη/όμορφη. Τα "Πρωϊνά Ανεβαστικά Τραγούδια" - ΠΑΤ (είναι αυτά που σου κάνουν πατ-πατ στη πλατούλα  \/ πάει το 'χασα \/)  για μένα είναι ολόκληρη επιστήμη. Nα πάρτε άλλο ένα / Μάλαμας - Θίασος / κάποια στιγμή θα σας πω μια μικρή ιστορία γι' αυτό.

Αυτά τα τραγούδια λοιπόν μου δίνουν κουράγιο, ειδικά τις μέρες που πραγματικά πρέπει να μ' απειλήσεις με κατάρες για να πάω στη δουλειά. Η γυναίκα μου λόγου χάρη με χτυπάει εκεί που πονώ. Σήκω, τσακίσου αν θες τα ταξίδια σου, τα gadgets σου, τα ποτάκια σου, τα λούσα σου - ναι είμαι υλιστής - άσε που χάλασε το κινητό και πρέπει να τα σκάσω (πατ-πατ πλατούλα)

Άρα είδατε, μόλις τώρα ήμουν Debaser. Αυτός που γαμάει τη συζήτηση. Συνειδητά. 

p.s. Φοβερό όλο το άλμπουμ. Από τα επιδραστικά. (πατ-πατ πλατούλα).

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year