Menahan Street Band / Tired Of Fighting

Αυτές τις μέρες (βάλε δυο μήνες τώρα) έχω αποσυρθεί συνειδητά στον εαυτό μου for bits & pieces. Μπορώ να πω για γενικό ρεκτιφιέ ή ένα καλό refurbishment. Δε χρειάζεται κάτι παραπάνω, μόνο θα μου επιτρέψετε την παύση αυτή. Χρειάζεται και είναι απαραίτητη. 

Συνειδητά λοιπόν πολύ πιο αραιές αναρτήσεις, λιγότερα λόγια, ίσως μπορεί ν' ανεβάζω μόνο τραγούδια no comment φάση. Εξάλου δε πολυακούω μουσική τώρα και δεν έχω τις προσλαμβάνουσες εκείνες και τη διάθεση να μοιραστώ. Γιατί αυτό εκάνα εδώ, μοιράζομουν τον πόνο μου με κόσμο και ήταν λυτρωτικό. Τώρα είναι η σειρά της Ψυχ (ας πρόσεχε).

Be Well All. ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΙ μην αρχίσετε τα τηλέφωνα!

Κάτι πάρα πολύ όμορφο που αν δε το ξέρετε ακούστε το. Ένα αγαπημένο τραγούδι από την αγαπημένη μου μπάντα της αγαπημένης μου δισκογραφικής  - Daptone Records - πιο soul πεθαίνεις. Μόνο η Soul θα με σώσει τώρα.

Ραντεβού στα Γουναράδικα, εαυτέ μου. Θα ξαναβρεθούμε.

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year