Raffaella Carra / Rumore

Αργία, αργία, αργία αύριο λατρεμένη αργία.
Αν και κανονικά δε θα πρεπε, τουλάχιστον όχι εγώ ΄-), γιατί ως γνωστόν οι Τράπεζες δουλέυουν και τις εθνικές εορτές. 

Λατρεμένη πελάτισσα: Γιά σας, ένα ραντεβού θα θελα να κλείσω, το ποιό σύντομο σας παρακαλώ γιατί...
Εγώ: Μάλιστα, μισό λεπτό, την Παρασκευή το μεσημέρι.
Λατρεμένη πελάτισσα: Αύριο δε γίνεται; Επείγει πολύ..
Εγώ: Αύριο είμαστε κλειστά κυρία μου, 28η.... 
Λατρεμένη πελάτισσα: Και 'σεις;

Απλός λιτός απέριττος καθημερινός διάλογος.
ΌΧΙ κυρία μου δίκιο έχετε, ελάτε άυριο, εμείς γιορτάζουμε την ημέρα της απελευθέρωσης της Ιταλίας στις 25/04, μεγάλη αργία, τη κολλάμε και με το Πάσχα (το καθολικό) και φεύγουμε πενθήμερα.
Άι μη πω κι' άλλα. 

Οπότε αφιερωμένο στο λατρεμένο πελατάκκι που μου 'φτιαξε το κέφι στις 3 το μεσημέρι. Πάντα τέτοια.
p.s. παραμονή αργίας ΜΟΝΟ DISCO

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year