Liebe / Holy Sun

Με τέτοιο λαμπρό ήλιο σήμερα πως να μη σου' ρθει αυτό το τραγούδι.. Ένα αγαπημένο μου τραγούδι, εξαιρετική παραγωγή από δύο ντόπιους αδερφούς μου (μουσικά εννοώ), τους Liebe. Δε ξέρω αν τα παιδιά είναι ακόμα ενεργά, αλλά μακάρι να βγάζουν πάντα τέτοια ωραία πράματα. Ο Dim Zach σίγουρα βγάζει και σίγουρα έχετε χορέψει με τα remix του. Κάνει πολύ καλή δουλίτσα.

Κλέβω κι' από το site τους ωραία περιγραφή!
 
A Greek electropop duo comprising George Begas and Dimos Zachariadis hailing from the Hellenic art capital Thessaloniki

Τραγούδι που ανακάλυψα πριν κάποια χρόνια στο δρόμο για το camping, νότια Πιερία, the land of the Gods. Και κει που πήγαινα, ανοιχτό παράθυρο, φορτωμένο αμάξι, τζιτζίκια, ζέστη, ραδιόφωνο, αδιάφορα τραγούδια, σκάει και αυτό. Πιάνω τον εαυτό μου ν' αρχίζει να κουνάει ο όμος (πάντα από κει ξεκινάει το κορμάκι μου), μετά δάκτυλα, πόδια, και τέλος κεφάλι. 

Για μένα όταν κουνάει κεφάλι, πάει να πει αγάπησα τραγούδι.

Μες την απλότητα του, ένα κλασικό feelgood house μπιτάκι, στα όρια του balearic, με δανεισμένο αγαπημένο bassline. Τόσο δεμένο και τόσο ευχάριστο.

Τώρα θα μου πεις, ρε μεγάλε, 1η Νοέμβρη, αυτό είναι καλοκαιρινό. Σώπα ρε, βγες έξω και δες ήλιο. Άλλο αν το βράδυ ψήσουμε κάστανα στο τζάκι. Σημασία έχει το μενταλιτέ. Και σήμερα είναι καλοκαίρι.
 

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year