Bjork / Crystalline (Omar Souleyman Remix)

Πριν καμιά δεκαριά χρόνια βγήκε αυτή η remixάρα. Εγώ αγαπώ Bjork από πολύ μικρός, νομίζω ότι για κάνα φεγγάρι ήμουν και ερωτευμένος μαζί της (σίγουρα εποχή Post 1995). 

Την έχω αφήσει τα τελευταία χρόνια στις δουλείες της, όμως πάντα ήταν πρωτοπορία στον ήχο. Συνεργασίες φοβερές και παραγωγές σούπερ. Το κεφάλαιο Bjork πάντως θα το πιάσουμε λογικά και μελλοντικά. Είναι Love Her Or Hate Her.

Τώρα με αφορμή τη σύλληψη (!?) (πιάσαν οι αλήτες τον Omar) του Omar Souleyman (άκου εκεί τρομοκράτης, ποιος να το πιστέψει. Δεν είχε δώσει κανένα δικαίωμα), αναρτώ αυτό το αγαπημένο. Δε θυμάμαι που το άκουσα πρώτη φορά, αλλά έχω την αίσθηση ότι το τσίμπησα από αδερφό Τόλη. 

Enjoy. p.s. Πόσο μα πόσο πόσο, θέλω ακούσει εισαγωγή Ελληνικό Πανηγύρι στην Άνω Χρουχρίτσα Λεμπενών το τραγούδι, να σηκωθεί όλο το χωριό και μόλις μπει ο Omar, να γράψω αντιδράσεις. Εννοείται θα ήμουν και γω πίστα/πλατεία. Καλό σκηνικό για ταινία. Τόλη, this is for you.

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year