Aretha Franklin / How I Got Over

Γελάμε με τη γυναίκα μου καμμιά φορά, της λέω θα γίνω Χριστιανός Βαπτιστής, άσε τα χαζά μου λέει, αλλά εγώ το εννοώ. Ας έμενα σε τίποτα Tennessee, τίποτα Mississippi και θα σου 'λεγα γω. Πρώτο στασίδι στην One Lord Tennessee Baptist Church. Πρώτο στασίδι, εγώ κι' ο πόνος μου.

Κατά βάση είμαι άθεος (μη πω βλάσφημος) αλλά μ' αρέσει πάρα πολύ η λαογραφική και ιστορική διάσταση του Χριστιανισμού και των δογμάτων του. Εικόνες, εκκλησίες, προσκύνηματα, μοναστήρια, τάφοι, θυμιάματα, τάματα, ψαλμωδίες και άλλα τέτοια, the more the merrier. Άρα θεωρητικά θα πρεπε να με υπερκαλυμμένος ως Έλληνας Ορθόδοξος, αλλά κάτι δε μου κάθεται καλά. Κι' αυτό είναι η μουσική. Δεν έχω κάτι με τον Βυζαντινό ήχο της Εκκλησίας, αλλά φίλε μου Gospel δεν είναι. 

Τι είναι Gospel; Μαύρη μουσική κατά κύριο λόγο - Rhythm & Blues, που υμνεί τον Θεό. Απλά. 

Μπορούμε να την έχουμε στις εκκλησίες μας ρωτώ; Χλομό, απαντώ. 

Κάποτε ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος είπε ελάτε όπως είστε· οκ να έρθουμε, αλλά μπορούμε να κάνουμε κάτι με τη μουσική; Στη τελική ας δοκιμάσουμε και κάτι διαφορετικό. Πως είναι αυτό εδώ (πάτα με ρε Αθεόφοβε) έ το αντίθετο! 

Τέσπα, πάλι ξέφυγα, παλι χάθηκα. Γιατί έγραψα όλα αυτά· γιατί έτσι, γιατί μόλις παρακολούθησα στην ERTFLIX (όχι για πολύ ακόμα) ένα ντοκιμαντέρ που είχα βάλει στο μάτι καιρό τώρα, από τότε που άκουσα το Amazing Grace της Aretha Franklin. Αλμπουμάρα, πέρασα ένα καλοκαίρι μ' ακούστικα στα αυτιά να κραυγάζω Οh Sweet Jesus, Oh Sweet Lordah! Ευτυχως δε με μάζεψαν (τότε) και έτσι μπορείτε να απολαμβάνετε 'τ ακατάληπτα μου (τώρα). 

Ακούστε λοιπόν το παρακάτω διαμάντι  και θα καταλάβετε γιατί τα Χριστιανικά μου αδέρφια χτυπιούνται μέσα στην Εκκλησία.
P. S. ΔΕ ΘΕΛΩ POLITICORREKTΗΛΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ. ΔΕΝ ΕΘΙΞΑ ΚΑΝΕΝΑΝ. We 're here for the music. 

Fun Fact: Στην ηχογράφηφηση είχε σκάσει μύτη και ο Jagger (0.41)

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year