Dan Hartman feat. Loleatta Holloway / Vertigo - Relight My Fire

Όπως έχω πει και σε προηγούμενη ανάρτηση, παραμονή αργίας ΜΟΝΟ DISCO. 

Αγία Αικατερίνη μου μεγάλη η Χάρη Σου!

Αυτή η ξεκάρφωτη, ξεκούδουνη αργία που έχουμε στον τόπο μου (Ναι σωστά στη Κατερίνη αετόπουλά μου), 25η Νοεμβρίου, πιο άσχετη κι' από το άσχετο, είναι λουκούμι για να βγάλεις το Νοέμβρη. Τα τελευταία χρόνια κουμπώνει και με Black Friday (κοίτα να δείς τι άλλο θα σκεφτούν), και Ω! 25η Νοέμβρη, η ημέρα απόβασης των Κατερινιωτών στη Θεσσαλονίκη για χαβά και ψώνια. Τότε που νιώθουμε σαν την Ελένη Μενεγάκη σε αποκλειστικό φωτορεπορτάζ στην Γλυφάδα. 
Γιατί τι είναι η Θεσσαλονίκη αδέρφια μου, αν όχι η Γλυφάδα της Κατερίνης. Μαγαζά έχει, Παραλία έχει, Καφέ έχει και Bαρκούλες έχει. Είμαι άδικος; Και πολύ της είναι. 40 λεπτά.

Enough of That Shit. Σήμερα θα αναφερθώ στο αγαπημένο μου Disco τραγούδι, για μένα το τελειώτερο τραγούδι του Dan Hartman, άρτιο τεχνικά, μουσικά, feeling, ενορχήστρωση, τα πάντα όλα. Δέκα περίπου λεπτά απίστευτης μουσικής απόλαυσης (αν σ' αρέσει η Disco). Και να μη σ' αρέσει, θα σ' αρέσει.

Ξεκινάνε που λέτε οι τυπάδες και γράφουν. Τις πηγές δεν τις αναφέρω, είναι όλες ανοιχτές. Όποιος θέλει ψάχνεται. Το τραγούδι το έγραψε ο Dan. Ενορχήστρωση και Διεύθυνση ο κ. Norman Harris (Δεν τον ήξερα, τον έμαθα – υπεύθυνος για σημαντικές τραγουδάρες και κύριος εγκέφαλος του Philly Sound, ήχου Funk/Soul της Φιλαδέλφειας με έμφαση σε ενορχηστρώσεις με πνευστά και έγχορδα). Τραγουδούν ο ίδιος ο Dan και η ντίβα της Disco Loleatta Holloway, ενώ διάφοροι πολλοί γνωστοί τύποι (που εγώ δεν τους ξέρω αλλά λένε ότι είναι μορφές), συμπληρώνουν το καρέ. Έχει πολύ ενδιαφέρον η ιστορία του πως γράφηκε το τραγούδι. Δείτε εδώ

Παράκληση! Βάλτε το δυνατά σε Stereo. Strong Enough To Walk On Through The Night!

Το παρακάτω link, θα το βάλω τιμής ένεκεν στους Take That (ωγαία αγόγια ά ρε 90s! αισθητική), καθώς πρώτα άκουσα από αυτούς το τραγούδι και μετά από τον Dan. Στη μουσική πολλές φορές ξεκινάς με τις διασκευές και μετά καταλήγεις στο original. Ευτυχώς δηλαδή που υπάρχουν κ' οι διασκευές και μαθαίνουμε και καμμιά μουσική παραπάνω. 

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year