Sharon Jones & The Dap-Kings / Sail On!

Κάποια στιγμή έπρεπε να σας μιλήσω και για την Δεσποινίδα Sharon Jones. Το καθυστέρησα πάρα πολύ, άργησα, απαράδεκτος, μιλάμε για ιερό τέρας Soul/Funk μουσικής την οποία εγώ προσωπικά την έχω παρεάκι για καφέ μαζί με την κα. Aretha, Etta, Diana και τη κα. Nina μας φυσικά (πως είστε κα. Νίνα μας). Κάθε βδομάδα με κάποια θα τα λέω σίγουρα. Μπορεί και μ' όλες.

Κάποιοι την είπαν: Too Fat, Too Black, Too Short και Too Old. Και γω τώρα ακούω τα άπαντά της και έχω φάει κοκομπλόκο τι να βάλω. Τι συζητάμε..

Κλασσική περίπτωση τεράστιου ανθρώπου, καλλιτέχνη ταπεινού και εργατικού. Η καλλιτεχνική της αξία και η ΦΩΝΑΡΑ της αναγνωρίστηκε στα πενήντα της. Πεθανε τον Νοέμβριο του 2016 σε ηλικία εξήντα ετών. 

Αμερικάνικος νότος, φτώχεια (Augusta, Georgia - συντοπίτισσα του James Brown), εκκλησία, Gospel, Soul, Funk. Αφού έκανε ότι δουλειές μπορείτε να φανταστείτε, τραγουδούσε σε γάμους/βαφτίσια, μέχρι που κάποια στιγμή το 2000 την εντόπισαν οι Dap-Kings, έγινε η φασούλα και κάνανε το χαμούλη. 

Επειδή δεν υπάρχει περίπτωση ν' αποφασίσω εγώ τη θα βάλω, κοιτάω τον λογαριασμό μου στο Last.fm, να δω τελικά ποιο έχω ακούσει περισσότερο. Αυτό και παίζει.

Αφού όμως είμαι και πλεονέκτης, θα βάλω και λινκάκια για τα πρώτα πέντε-έξι τραγουδάκια (στη λίστα μου). 

Just Give Me Your Time, Humble Me, Longer And Stronger, Tell Me (βασικά πολύ πόνος ρε φίλε, SOUL) και I'm Still Here (βιογραφικό)

Καταλαβαίνω ότι αν ακούς Soul/Funk δεν υπάρχει περίπτωση να μη τη γνωρίζεις. Αν όμως ακούσατε τα τραγούδια πρώτη φορά και σας έκαναν κάποιο κλικ, πραγματικά τσεκάρετέ την. Μπορείτε να ξεκινήσετε από εδώ. Ντοκυμαντερά για τη ζωή της και τον αγώνα της με το θεριό.
RIP Miss Sharon Jones! και σεις ρε μπαγάσες Dap-Kings άντε κουνηθείτε. 

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year