The Dramatics / Whatcha See Is Whatcha Get

Μία Soul/Funk τραγουδάρα για τον αποχαιρετισμό του χειμώνα και το καλωσόρισμα της άνοιξης (λέμε τώρα γιατί παίζει αύριο να τραγουδάμε Φουρέιρα, 40C Λιώνει Το Κορμί, και μεθαύριο Ρέι Τσάρλς, Baby, It's Cold Outside).

Επιτέλους φεύγει το Q1, και πάμε για Q2 όπου όπως έχω ενημερώσει τους κοντινούς μου πάμε για άλλα.
Η Μούσα μου δε για σήμερα (η σημερινή μου γιατί εμπνέομαι από πολλές και μη το πάρετε στραβά), κατάφερε να με προβοκάρει για να προχωρήσω σε ανάρτηση. Δε θα ΄γραφα, αλλά.

Μία δυνατή *αβλο-σόουλ-φανκιά, που αν δεν υπήρχε το shazam πιθανότατα θα το έχανα και άρα δε θα μπορούσα να περιγράψω τόσο ωραία και απλά το πως νιώθω για τον εμαυτό μου (που λέει και ο αδελφός μου ο Βασίλης Μεσολογγίτης, Ο καλύτερος φίλος του εμαυτού σου είναι ο εμαυτός σου

Αφιερωμένο λοιπόν, για όλους εσάς εκεί έξω που λατρεύετε τη πάρτη σας.
Και μιας και το 'φερε η κουβέντα: Αυτό που βλέπεις, αυτό και παίρνεις.

Σήμερα λοιπόν, ένας αχταρμάς αγαπημένων τραγουδιών, για κορμάκια που λιώνουν ή κρυόνουν από κρύο ή από ηρωϊνη, πασπαλισμένα με μία δόση εγωιστικής αυταρέσκειας. Καλά είμαι αλήθεια σας λέω (μη πάρετε μες το βράδυ, κοιμόμαστε, αύριο).

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year