Andrew Bird / Bloodless

Άντε να τελειώνουμε και μ' αυτόν το μήνα.. Δύσκολος, απαιτητικός, αλλά άφησε πράγματα. Και άφησε πράγματα που θ' ανοίξουν νέους ορίζοντες. 

Ξεχωρίζω δύο ευχάριστες καταστάσεις, μία που ολοκληρώνεται και μία που αποφασίστηκε. Και τα δύο θα λειτουργήσουν λυτρωτικά πιστεύω και ελπίζω. Χωρίς να καρφωθώ, είναι ένα ακόμα λιθαράκι ολοκλήρωσης της πυραμίδας της γνωστής (του Maslow ντε). Πάμε καλά - θέλουμε κι' άλλο, θέλει πολύ δουλειά και τύχη, αλλά έχω πίστη στον εαυτό μου. Τώρα για την τύχη, ότι κάτσει.

Που την θυμήθηκα τώρα την πυραμίδα του Maslow; Έλα ντε, τι να λέμε, σύντομα μόνο. Πρωτοετής φοιτητής στην Αγγλία (Σούλα + Μάκης + ΠΑΣΟΚ = Σπουδές στην Αγγλία), ντιπ χαϊβάνι, με Αγγλικά MTV και λίγο Κουντουρά, πήγα και γω όπως 1000+ Έλληνες καραβιά να σπουδάσω στο Σάντερναλντ. Διοίκηση φευ. Αλίμονο, γεννήθηκα να διοικώ.

Τον Μάσλοου τότε τον είχαμε ευαγγέλιο. Μάσλοου χάι μπάι άιν ντάιν...., Μάσλοου νιιιντς ις δε ντιμπιντιάσιον...., Δε Μάσλοου πίραμιντ ις ιντίντ α ντιν ντιντ μπιτ. Καταλάβατε περίπου το κόνσεπτ. Πρώτο έτος με το ζόρι παράγγελνα χάμπουργκερ* απ' τα Burger King**, θα καταλάβαινα εγώ τι λέει ο Μάσλοου. Με τα χρόνια κατάλαβα. Συμπαθητική θεωρία, πολύ κατανοητή - λαϊκή, αρκετά ξεπερασμένη στην academia, αλλά σε φάση ανάγκες/πωλήσεις/bonus είναι λουκουμάκι, οπότε εμείς που διοικούμε (εδώ κάπου ακούγεται ένα καμτσίκι) την έχουμε ψηλά.

Έγραψα λοιπόν και για σήμερα τις αρλούμπες μου. Το χάρηκα. Θα χαρώ όμως ακόμα περισσότερο αν σας κεντρίσει το ενδιαφέρον κάτι από τα σημερινά. Αν ναι, θα καλύψει τις κοινωνικές μου ανάγκες εκτίμησης κατά Maslow (εγωιστικές ανάγκες), και αυτό είναι καλό. Βοηθήστε το πτωχό.

Τώρα όμως θέλει και τραγούδι. Δεν υπάρχει καμία συνάρτηση με την ανάρτηση, βάζω ένα παντελώς άσχετο, το οποίο μου 'χει κολλήσει αρκετά τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Θα πέσουμε λίγο, αλλά είναι πραγματικά πολύ ωραίο τραγούδι. Ακούστε το. Και για να επιχειρήσω και μία σύνθεση, καλύπτει τις αισθητικές μου ανάγκες. There Lad. Bloodless for now.


* True Story ** Double Whopper. Γαργαλάνε τα γάγγλια, μόνο που τα σκέφτομαι.

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year