Rim And Kasa / Shine The Ladies

Γυρνώντας από την δουλειά σήμερα (και την λέω δουλειά - δεν την εξωραϊζω), θυμήθηκα ότι για κάποιο απροσδιόριστο λόγο έλεγα σε προηγούμενες αναρτήσεις, παραμονή αργίας ΜΟΝΟ DISCO. Και μου ξανάρθε σήμερα, και λέω στο αγαπημένο μου μουσικό πρόγραμμα βιβλιοθήκης, πέτα μου τυχαία μία disco τραγουδάρα να χαρώ εγώ. Μου πέταξε one-off ένα Afro-boogie διαμάντι του 1982. Αυτό το παλικάρι έβγαλε αυτό το φοβερό EP.

Και παναγία μου αν χάρηκα. Μεγάλη η Χάρη σου και σε γιορτάζουμε και αύριο, και είναι και woman empowerment τραγούδι, Shine The Ladies, και έχει και όλα τα σχετικά. Και λέει και σε κάποιο σημείο, A woman should respect a man, A man should respect a woman. It makes the relationship so beautiful. Και πολλά άλλα. Έψαξα να βρω στίχους αλλά δε τα κατάφερα, αν ενδιαφέρεται κανείς τους καταγράφει, τα λέει καθαρά. Χαρούμενο, χαρμόσυνο, ευχάριστο, ανεβαστικό, μπιτάτο, γκρουβάτο. Afro. Τι να λέμε τώρα. Το κουνάς το κεφάλι σου στο μπαρ άνετα, και οι πιο τολμηροί και το κορμί τους.

Καλό ΠΠΣΚ για τους τυχερούς (ξύνεστε όλη μέρα και κάθεστε, σας ξέρουμε) και καλή αργία αύριο και ξεκούραση στους λοιπούς. Χρόνια Πολλά!

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year