Nalyssa Green / Ταξίδι αστρικό

Αυτό το διάστημα, ασχολούμαι με συγκεκριμένα πεζά πράγματα τα οποία απορροφούν όποια ενέργεια και διάθεση μπορεί να απομένει για αναρτήσεις και σκέψεις. Κι' αν αυτές έρχονται είναι τελείως άτακτες και άτσαλες όπως θα δείτε παρακάτω. Γι' αυτό και έχω μείνει πίσω αρκετά, κόλλησα δηλαδή στις 70 αναρτήσεις (δεν είναι και λίγες όμως). Παραδέχομαι ότι υπάρχει πρόβλημα, αλλά πάρτε τώρα την 71η.

Αφού λοιπόν δεν υπάρχει συγκεκριμένο πλαίσιο ανάρτησης, ή μάλλον έχω ένα κρυφό και πολύ εσωτερικό δικό μου, θα αναρτήσω κάτι που εμένα αυτό το διάστημα μ' αρέσει αρκετά, ταιριάζει, και πιστεύω ότι θ' αρέσει. Πρόσφατη ανακάλυψη, κάνα χρόνο έχει που κυκλοφόρησε.

Το μόνο που μπορώ να πω πάντως για τη συγκεκριμένη περίοδο-φάση της ζωής μου είναι ότι γίνεται δουλίτσα back-office η οποία ελπίζω να παράξει απτά αποτελέσματα μέσα στο έτος (στοχοθεσία-στοχοπροσήλωση-αποτέλεσμα) και πιθανότατα σύντομα (Ακούτε τις καμπάνες; Ακούω να λες). Και το μόνο που χρειάζομαι όπως λέει και το τραγούδι είναι ένας ήλιος να τρυπώσει απ' το παράθυρο, να μπει εδώ μέσα να στεγνώσει ό,τι άχαρο, δηλαδή χρειάζομαι ζέστη και διάθεση. Και ένα ταξίδι καλό. There, I've said it. Ήρθε η ώρα μου.

Nalyssa Green, εξαιρετική Ελληνίδα καλλιτέχνις της επόμενης από εμένα γενιάς, άτομα που χρειάζονται για ν' ανανεώνουν τους ήχους της ελληνικής μουσικής σκηνής. Την πάω με τα χίλια από τότε με τα καλαμάκια, ασχέτως αν πλέον, μετά από πολλά ακούσματα των μουσικών της, έχω καταλήξει στο ότι είναι ίσως το πιο αδύναμο κομμάτι της (για μένα). Πάντως πιο ωραία περιγραφή έμετου δε θα ξανακούσετε. Τι κρίμα να έχω μεγαλώσει και να καταλαβαίνω πότε ξεφεύγει η φάση, και το κόβω. Αν είχε γραφεί νωρίτερα είμαι σίγουρος ότι κάποια στιγμή αυτούς τους στίχους θα ψέλλιζα μετά.. Χικ!, Χικ!, μπρουαρρρ... Να δει το φως της νύχτας, τα σκοτάδια της κοιλιάς μου.... καλό φίλοι μου, καλό. 

Σόρρυ αν σας ανακάτεψα. Δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου, μου βγήκε. Κρατήστε τουλάχιστον αυτό το τραγούδι από την ανάρτηση. Καλός στίχος, φοβερά synth. Φύγαμε για Ταξίδι (έστω κι' αστρικό). 

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year