Holy Hive / Didn't You Say

Ως γνωστός ψυχάκιας, μεθοδικός, όπως ακριβώς στα βίντεο που μπορεί να βλέπετε στα social, τι κάνει ένας νορμάλ, τι κάνει ένας ψυχάκιας, δεν αφήνω τίποτα που να μη κατηγοριοποιήσω και να μην αποθηκεύσω στη σωστή του σειρά (στο χρόνο μου όμως, δηλαδή όποτε). Έτσι και σήμερα, σε μία δύσκολη από άποψη υγείας περίοδο που διανύω* (ναι και τα βουνά πέφτουν, που λέει και ο DJ Shadow), μιας και δε μπορώ να κάνω τίποτα άλλο, κάθισα στον υπολογιστή να ξεδιαλύνω φωτογραφίες, μουσικές, να σβήσω αρχεία, να τριμάρω βίντεο και τέτοια πράματα..

Δε θυμάμαι αν έχω αναφερθεί ξανά (νομίζω ναι), στην ατάκα "βαλ' το στ' αγαπημένα μου" της κόρης μου, τραγούδια δηλαδή που κατεβάζω και ακούμε μαζί στο αμάξι, στο σπίτι, στο δρόμο και της αρέσουν. Χαίρεται ο μπαμπάς, χαίρεται και η μικρή που χαίρεται ο μπαμπάς, χαιρόμαστε γενικά σα τα χαζά, μέχρι και βιντεάκια κάνουμε... Ακόμα όμως θα μου επιτρέψετε, δε μπορώ να τ' ανεβάσω, ντρέπομαι! 

Σ΄ ένα λοιπόν τέτοιο βιντεάκι έπεσα σήμερα, γυρισμένο το Μάιο που μας πέρασε όπου τραγουδάμε αυτό το γλυκό, υπέροχο, neo soul/neo folk διαμαντάκι από μία εξαιρετική μπάντα, από αυτές που μ' αρέσουν, ψιλοάγνωστες, ψιλοsoul, ψιλοbrooklyn και τέτοια. Holy Hive, δύο αλμπουμάκια όλα κι' όλα, εδώ και δω. 'Ήσυχος ήχος, ήρεμος, ταξιδιάρικος.. Hope you like 'em

Καλή εβδομάδα σε όλους.

* δεν είμαι και του θανατά, οι κοντινοί μου με ξέρουν

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year