Todd Rundgren / Hello It's Me

Ένα πανέμορφο τραγούδι που έπεσα πάνω του εχθές ύστερα από πολύ καιρό, και είπα μεσα μου αν έχει κάνα λαμπρό ήλιο αύριο θα ταιριάζει πολύ.  Και φαίνεται ότι η μέρα σήμερα θα είναι μια ηλιόλουστη φθινοπωρινή Κυριακή. 

Θα έσπαζα το κεφάλι μου, και τελικά το θυμήθηκα (σιγά να μην, 44 λέμε, το έψαξα), το άκουσα πρώτη φορά στην φοβερή ταινία The Virgin Suicides με το εκπληκτικό score από τους Air (Αν δε το έχετε ακούσει - που αποκλείεται τουλάχιστον η γενιά μου - do it now). Αυτά όμως τώρα είναι περσινά ξινά σταφύλια, δε τ' ακούω πια, αν και επ΄ ευκαιρίας ένα Playground Love και ένα Dead Bodies θα το έκανα παραγγελιά. Το δε Playground Love σηκώνει ανάρτηση. Πρέπει.. μιλάμε εξάλου για ένα CD που είχα κυριολεκτικά λιώσει.. 

Καλή Κυριακή σε όλους και Χρόνια Πολλά Κατερίνη! Εγώ φεύγω, βρείτε τα! 

p.s. άσχετο. Μη ψαρώνετε με το video, It's the fuckin' 70s. Έτσι πρέπει να 'ναι τα φρύδια τα σωστά. Όχι σαν τα άλλα, ίου (μου στοίχισε ρε παιδιά, ευτυχώς τελείωσε το bootcamp).

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year