The Black Angels / Haunting at 1300 McKinley

Δεν έχω πολύ χρόνο και δε ξέρω αν θα καταφέρω να βγάλω κείμενο*. Σε λίγη ώρα πρέπει να βγω να suppορτάρω φίλο που θα παίξει μουσικάρες. Και φυσικά θα suppoρτάρω από τη προσφιλή μου θέση, πίσω αριστερά στο μπαρ, εκεί στις καταναλώσεις δηλαδή. Το μπαρ είναι το γνωστό (εκείνο το μπαρ που σε μια ανάρτηση που δε θυμάμαι ποια, μπαίνω και ακολουθεί η κάμερα από πίσω και μετά πάει και κάθεται κάπου και με παίρνει πλάνο πλάτη - Χριστέ μου πόσα ναρκωτικά).

Και επειδή αυτός ο φίλος είναι πολύ ροκ παιδί - και θα παίξει ροκ -, θα βάλω κάτι για να ζεσταθώ και που ακούω φανατικά τις τελευταίες ημέρες. Από γκρουπάρα που ενώ τους ξέρω, τους ακούω και τους δουλεύω, δεν έχω κάτσει ποτέ συνειδητά ν' ακούσω δισκογραφία τους. Ντροπή, αίσχος και όνειδος και αυτό θ' αλλάξει, γιατί μου γύρισε και το γυρνάω σε ροκ φάση γενικά. Τώρα που μιλάμε κατεβαίνει το τελευταίο φρέσκο αλμπουμάκι τους. Θα επανέλθω.

Και όπως λέει και το στιχάκι, "In the night I roam, Hey, hey, hey!"
Για Τέξας είμαστε, χαραμιζόμαστε εδώ.

* έλα το 'βγαλα

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year