Nina Simone / Ain't Got No, I Got Life (Groovefinder Mix)

Κάποτε ένας καλός συνάδελφος και φίλος πριν από αρκετό διάστημα μου είχε πει μια καλή ατάκα*· την θυμάμαι ακόμα έντονα, και σήμερα τη ξανά-μνημόνευσα. Αυτός ξέρει.

Επίσης κάποτε ένας επίσης καλός φίλος μου είχε πει κι' αυτός ένα καλό τσιτάτο, και αυτός ξέρει.

Μου επιτρέπετε να μην αναφερθώ παραπάνω, προστατεύουμε κόσμο εδώ, δε δίνουμε ποτέ τους φίλους μας, man's honor.

Έτσι λοιπόν σήμερα Δευτέρα που συνήθως μοιρολογώ - και ήταν κακά τα ψέματα μία Δευτέρα για μοιρολόι - εγώ σήμερα έχω και Touch και Feeling. Και είμαι καλά. Οπότε λέως ας είναι, ας αδράξω τη μέρα! Αύριο μπορεί να έχω ψυχολογία αμοιβάδας, σήμερα όμως είμαι πραγματικά καλά, και αυτό βγαίνει προς τα έξω, ε Φυτ; 

Έτσι λοιπόν γρήγορα και με τον ελάχιστο παραπάνω πρόλογο, σας βάζω το πρώτο τραγούδι που έπαιξε στο shuffle του αυτοκινήτου με το που κίνησα να βγω στο δρόμο για την επιστροφή στο χωριό. Τι γαμάτη στιγμή! Κοελίστικη!

Ένα φανταστικό mashαπάκι, remixάκι, τέλος πάντων ένα τόσο χαρούμενο γκρούβι χορευτικό τραγουδάκι για να πάει πάρα πολύ καλά η εβδομάδα** Ανυπέρβλητη Nina Simone σε ένα υπέροχο τραγούδι, που τα λέει όλα.

Δεν έχω τίποτα, έχω τη ζωή μου (σε ελεύθερη μετάφραση). Λίγο με το συκώτι ένα θεματάκι, αλλά θα το ξεπεράσουμε 😋. Α και κάτι εξετάσεις που περιμένω. Κατά τ' άλλα καλά! 

* Όχι, δεν είναι το "τι ξέρουν τ' άλογα από λεμονάδα"
** Τώρα αν μαμηθεί το σύμπαν στο μεσοδιάστημα, θα σας ενημερώσω. Κάτι μου λέει όμως ότι θα πάει καλά 

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year