Cass Elliot / Ain't Nobody Else Like You

Τι μέρα και σήμερα.. Να κάτι τέτοιες μέρες ψάχνω και επιζητώ και δε μου έρχονται. Όλο μιζέρια και ήττες, σήμερα ήταν διαφορετικά ή μάλλον κατήγαγα μικρήν νίκη. 

Μικρήν λέγω· ούτως η άλλως, καθώς η ανελέητη καθημερινότητα στο τέλος θα επικρατήσει. Πάντως γι' αυτά που γκρινιάζω και γι' αυτά που πιστεύω ότι πρέπει να γίνονται έτσι, στο τέλος γίνονται έτσι και γίνονται. Αν δε γινόσαντε έτσι, δε θα γίνονταν. (Επικοινωνιακή ένδεια λέγεται αυτό, και δε μ' απασχολεί και πολύ, υπάρχουν και χειρότερα, κάποιοι αλητήριοι γράφουν χωρίς τόνους).

Λοιπόν για να μη τα πολυλογώ, σήμερα επαγγελματικά, είπα θα κάνω αυτό και έγινε αυτό. Αν δεν έλεγα θα κάνω αυτό, δε θα γινόταν. I'm a doer, and dis is how it's done.

Η ανάρτηση απλά γράφτηκε για να μου θυμίζει τη σημερινή μου επανάστα. Όποιος πιστός μπει, διαβάζει/κρίνει/ο θεός να τον φωτίσει κι' αν καταλάβει. Εγκώ καταλάβει.

Τώρα άμα μου το αφιερώσω, εγώ θα φταίω;

Ένα φαινομενικά ασύνδετο τραγούδι (μεταξύ μας τώρα, δεν υπάρχει άλλος σαν και μένα period) που με γυροφέρνει το τελευταίο διάστημα. Tραγούδι από την Cass Elliot ή αλλιώς Mama Cass η αλλιώς ένα από τα κορίτσια των φοβερών Mamas & The Papas (τις γενιάς μου ντε, τότε που κατεβάζαμε βερμούτ με τα στραγάλια, ωραία, αθώα χρόνια, προ ΠΑΣΟΚ).

* p.s. πανέμορφη τραγουδάρα τσιμπημένη μέσα στο Μασούτη, κάπου μεταξύ απορρυπαντικών για πιάτα και καθαριστικών για τα τζάμια. Τι να λέμε τώρα, ένα τεράστιο ευχαριστώ στον κ. Διαμαντή.

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year