West India Company / Ave Maria

Για να μη λέτε ότι δε σας προσέχω και ότι όλο βάζω τα ίδια και τα ίδια, πετάω εδώ κάτι που έχει κολλήσει στα playlist μου το τελευταίο μήνα και είναι κάτιτις διαφορετικό. Βασικά ούτε μήνα δεν έχω που το ανακάλυψα*, κάνα δυο βδομάδες από μέσα Ιανουαρίου και μετά. Είμαι σίγουρος τι να πω, είμαι πεπεισμένος που το άκουσα, το έπαιξε διασκευή στο σπίτι με το Mega, γιατί το ζήτησε η Ρούλα (την πάω κάπως) παραγγελιά από έναν καλλιτέχνη. Η μάλλον το άκουσα από το Νικολόπουλο με την άλλη τη φίλη μου που μου διαφεύγει τώρα σε μια άλλη παραγγελιά.

Έλα κακό επιπέδου χιούμορ πείτε, κακιούλες. Δε το 'χω, είναι πρόχειρο· του κ*λ* το σημερινό.

Όλοι ξέρουμε που παίζει τέτοιες μουσικάρες από κάτι φεύγα playlists, στο σανατόριο (που έχω καιρό να φανώ, αυτό πρέπει να το δω), ΑΛΛΑ αυτή τη φορά το τσίμπησα από συλλογή! Κάτι τυπάδες που λέγονται Horse Meat Disco και ειδικεύονται (?) στην Disco (?). Σώπα.

Και 'κει που κλείνω και που λέω, έλα σβήστα βλακείες γράφεις, σκέφτομαι ότι δε θα ξαναβρεθώ σε τέτοιο mood στα κοντά, Δέκα-μισή το βράδυ, αρχή εβδομάδας να ακούω Epic-Electro-Synth-Pop στα ΑγλλοΛατινοΙνδικά, από τη καλή μου Asha Bhosle, ζωή να χει, ρίχτο!

ωραίο-γκρουβάτο-διαφορετικό

* Εντωμεταξύ αυτό έκλεισε 40 χρόνια τραγούδι φέτος. Μπράβο Σταύρο πω πω πόση μουσική ξέρεις, σωθήκαμε.

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year