Les Hommes / Il Peccatore

Τελευταία ανάρτηση της χρονιάς, 43η και τελευταία για φέτος, όσα και τα χρόνια μου! (τελείως τυχαίο αλήθεια). 

Θα μιλήσω λίγο παραπάνω για μένα, επιτρέπεται.

Δε το περίμενα ότι θα καταφέρω να συγκεντρωθώ σε κάτι με τέτοια διάρκεια αλλά και τέτοια έκθεση. Ξενίζει, αλλά τρεις μήνες να βγαίνω και να μιλάω για τον εαυτό μου και άλλα, is not me. Μάλλον θα φταίει ότι μεγαλώνοντας αποκτώ χαρακτηριστικά του ωροσκόπου μου. Ε αυτό θα είναι. 

Από μικρός, με ότι καταπιανόμουν, με ότι είχα ασχοληθεί, πάντα ήμουν καλός, αλλά ποτέ μα ποτέ δεν είχα διάρκεια. Τα παρατούσα πάντα, πολλές φορές στην αρχή, πολλές στη μέση, τις περισσότερες φορές όταν θα έπρεπε να δώσω το κάτι παραπάνω. Αυτοί που με γνωρίζουν καλά το ξέρουν. Αναβλητικός και Τελειομανής. Killer Combination. 

Παρατηρώ όμως και αυτό μ' αρέσει ότι πλέον έχω αρχίζει και συγχωρώ την ατέλεια μου (τι δικιά μου μόνο beware οι κοντινοί), κινώ και ποιο γρήγορα, δε τα "παστώνω" πλέον τα πράγματα που λέει και μια φίλη. Δε ξέρω πως και τι, απλά λέω. It's a new thing and I like it.

Τρεις λοιπόν μήνες ψυχοθεραπευτικής εξωτερίκευσης με αφορμή τη μουσική! Το χάρηκα πολύ, καλό μου έκανε, έμαθα αρκετά, βγήκα νομίζω ποιο δυνατός. Άσε που αν τα 'σκαγα σε ψυχ μείον 43Χ60€=2.580,00€! (Γύφτο! ε γύφτο! - αυτό το βάζω, είναι επίκαιρο. Να τα πούμε; Πείτε τα να δούμε τι θα καταλάβετε - Οι τύποι δεν υπήρχαν). * 

Ευχαριστώ όλους όσους με διάβασαν, αυτούς που με σχολίασαν, τους φίλους, τους τυχαίους, τους γνωστούς. Υπόσχεση στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω.

Αποχαιρετώ τη χρονιά, μ' ένα μαγικά νοσταλγικό αγαπημένο μου τραγούδι, από αυτά που με το μυαλό σου γυρνάς όλα τα προσωπικά σου βιντεοκλίπ. Παρ' όλο που δε το άκουσα σχεδόν καθόλου φέτος, με συντροφεύει τις τελευταίες δύο μελαγχολικές εβδομάδες των εορτών. Το έχω ξεχωρίσει από την πρώτη μέρα που αποφάσισα να φτιάξω το blog και περίμενα τη στιγμή. Ελπίζω λοιπόν να σας αρέσει! Καλή Χρονιά σε όλους, Υγεία, να τελειώνουμε επιτέλους μ' αυτό το χτικιό, και πραγματικά πραγματικά εύχομαι όλοι να πραγματώσουμε τους πόθους μας.

Ο τίτλος του: Il Peccatore / Ο Αμαρτωλός (και αυτό τυχαίο αλήθεια).

* UPD 2024! Η AlterEgoMedia του κ. Μαρινάκη, θεώρησε σωστό να μας κόψει και αυτή τη χαρά, να δούμε 15δ απαράδεκτους στο YouTube. Μιλάμε για συγκλονιστική απώλεια εσόδων από πνευματικά, θα πέσουν έξω τα καράβια του. Άει.

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year