Carole King / It's Too Late

Ένα από τα τραγούδια, μάλλον ένα sample που μ' έχει στοιχειώσει από μικρή ηλικία.

Φυσικά ούτε που το 'ξερα, το ήξερε βέβαια ο Νίκος Πατρελάκης, το σαμπλάρισε άψογα μαζί με άλλα, και έτσι πέρασε στο υποσυνείδητο μου, σε βαθμό που ξυπνάω και από κώμα. Δε συζητώ ότι όλοι γνωρίζουμε που τ' ακούγαμε και σε πια εισαγωγή. 

Και άντε επειδή διαβάζουν και νεότερα παιδιά (γιατί εγώ θα κάτσω εδώ με τη νεολαία και ξέρω τι σημαίνει κρίντζι-φλεξάρω-φεϊλάς* και διάφορα άλλα τέτοια), θα δώσω hint εδώ. Όλοι γνωρίζετε το κόλλημα μου με τη σειρά. Ξέρω όλους τους διαλόγους απ' έξω, try me.

Ένα υπέροχο τραγούδι, που δεν έχω πολλά χρόνια που ανακάλυψα, και ξαναθυμήθηκα από ανάρτηση του ξαδέρφου, που ανέβασε αυτό από το ίδιο υπέροχο αλμπουμ. Άλμπουμ που διάλεξα για να έχω μαζί μου στο τάμα μου. Θα μιλήσουμε κάποια στιγμή για το τάμα στον Άγιο Ιάκωβο, εγώ απλά το πετάω εδώ για παρακαταθήκη και ας πέσει κάτω. Enjoy.

*φεϊλάς - ψέματα, αυτό δε το 'ξερα, το διάβασα.

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year