Lonnie Smith / Move Your Hand

Πω πωωωω... Καιρό είχα να φανκωθώ και απ' ότι μου φαίνεται μου' λειψε, αν κρίνω από το γεγονός ότι έχω κoλλήσει στην επανάληψη αυτή της φοβερής Τζαζοφανκιάς σε μία συνεχιζόμενη ένταση καλή, μέχρι που επενέβη γλυκά η λατρεμένη και χαμήλωσα. Τραγούδι σε μία κλίμακα με μία λούπα, μπαίνει, βγαίνει φωνή, σαξόφωνα, πνευστά, και άλλα, αλλά αυτό εκεί: Εννιά λεπτά αγνού Jazz-Funk.

Fuck, Εγώ Τετάρτες έβγαινα, γιατί ήμουν χίπις και τώρα κατάντησα να ακούω μουσική κάπως έτσι (τι τραγουδάρα κι' αυτό - τι μορφές, πολύ μπροστά).

Μία γρήγορη ανάρτηση για το καλό, γιατί είναι φοβερό τραγούδι και αξίζει να παιχθεί. Εσείς οι Funkheads εκεί έξω θα το εκτιμήσετε.

Υπομονή, άλλες δύο έμειναν.

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year