Adam F / Circles

Ήπια ένα τσαγάκι προ λίγου, από αυτά τα καινούργια τα neo-boho-organic-μοντέρνα, το οποίο εγώ το αγόρασα και καλά για χαλαρωτικό τύπου, να ηρεμήσουμε, να γλαρώσουμε λίγο και να μας πάρει γλυκά ο ύπνος, να κοιμηθούμε γρήγορα γρήγορα, να πάμε αύριο δουλειά, να σχολάσουμε και ουφ. Προσοχή τσαγάκι είπα.

Tσαγάκι-κουβερτούλα-ένα καλό βιβλίο-μια γάτα στα πόδια, you get the point.

Η επωνυμία του τσαγιού "Night Time - A dreamy bed of oatflower, lavender & limeflower". Θα το βρείτε στα σούπερ, δε κάνω διαφήμιση, δεν είμαι επηρεαστής, αλλά αν γίνω θα τους τω πω να μου τα σκάσουν. Ρε παιδιά εσείς τι καταλαβαίνετε; Night Time - Dreamy Bed. Ότι κατάλαβα και ‘γω, ότι το πίνεις και κοιμάσαι. Αμ δε.

Αδέρφια μου, μου τα ‘σκασε. Έτσι λέγαμε τότε όταν μου τα 'σκαγε αυτό που δε πρέπει να πω και είμασταν κάνα διήμερο ξύπνιοι. Ρε 'σεις τι βάζουν μέσα;  Εντωμεταξύ τα 'θελε ο ποπός μου γιατι την ξανάπαθα μ' αυτό, αλλά λέω έλα τυχαίο θα είναι κάτι θα μ' απασχολεί, και αν θυμάμαι καλά με πήγε τρεις-τέσσερις το βράδι. Οπότε ξέρω τι με περιμένει αύριο. 

Αφού δε με πιάνει λοιπόν ο ύπνος και χτυπιέμαι σα το χταπόδι, μήπως να βάλω μουσικούλα που πραγματικά με κάνει να χτυπιέμαι κυριολεκτικά σα το χταπόδι; 

Το ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ μου είδος μουσικής (για το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου), με μύησε ο αδερφός Μανώλης και του χρωστάω αιώνια ευγνωμοσύνη γι' αυτό. Οι βάσεις είχαν τεθεί όμως από Κούβελα-MTV-Party Zone. Δε ξέρω πόσοι και πόσο θα αντέχατε αυτή τη μουσική, αλλά εγώ για ένα πεντάωρο τέτοιο παρτάκι είμαι πάντα έσω έτοιμος. Όποτε, οπουδήποτε με οποιονδήποτε. Μόνο που δεν γίνονται φασούλες πλέον εδώ Βόρεια Ελλάδα (όσοι άκουγαν είτε παντρεύτηκαν/μαζεύτηκαν ή έχουν discokily) και οι ελάχιστοι που έχουν απομείνει είναι Αθήνα (εκεί κάτι παίζει απ' ότι πιάνει τ΄αυτί μου). Βασικά εδώ στο χωριό μας, άτομα που ακούνε Drum & Bass ή Jungle, ξέρω εμένα, τον αδερφό και ένα παιδί από το στρατό που δε θυμάμαι τ' όνομά του, αλλά το έχω πετύχει σε κάνα-δυο πάρτι παλιά. Αυτοί. Α και ο νονός που πήγαμε σε Drum & Bass παρτάκι Αθήνα και μάλλον του άρεσε. Στην Ελλάδα άντε να 'μαστε βαριά καμιά 15χ; Αυθαίρετο νούμερο. Αίσθηση.

Δεν υπάρχει η ενέργεια αυτής της μουσικής, και κάποια στιγμή σίγουρα θα γράψω περισσότερα. Σας αφήνω τώρα μ' έναν ύμνο. Άλφα-βήτα Drum & Bass. Λόλα να ένα μήλο Drum & Bass. Θα ξεκινήσουμε από τα απλά τ' ατμοσφαιρικά και κάποια στιγμή θα περάσουμε και στα άλλα. Trust me, έχει ψωμί. Καλό βράδυ - ή μάλλον - καλό μου ξημέρωμα. Night Time, Dreamy Bed.

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year