Johnick / Open Up Your Eyes

Και αφού θα μείνω που θα μείνω ξάγρυπνος σήμερα, ανεβάζω και άλλη μπιτάτη ανάρτηση από πολύ καλό φίλο! Τέταρτος που γράφει στο blog και με χαροποιεί πάρα πολύ. Πολύ καλός φίλος, χρόνια αδερφός μπρατίμι, πιο χορευτικός, πιο μπιτάκιας, αλλά με καλή αίσθηση μουσικης και διάλεξε τραγούδι που, ακόμα και σήμερα μετά από 20+ χρόνια, κάθε που πέφτει στο αυτί μου, ανεβάζω τέρμα ένταση και θυμάμαι κάποια αντίστοιχη στιγμή που σίγουρα και 'γω θα το χω χορέψει σε κάποιο club. Δεν είναι τυχαίο που το έχω στην playlist μου με τίτλο "The Fuckin 90s" Enjoy! Χαουζιά από τις λίγες!

Δε θέλω να σας τη σπάσω με κάτι διαφορετικό*.

 Και ξαφνικά Boom στα μουσικά μου αυτιά !!!

1999, κοπάνα από την πόλη των σπουδών μου τη Λάρισα μόνο και μόνο για να βρεθώ στο περιβόητο City Groove στην Αθήνα για να ζήσω από κοντά τα μεγάλα πάρτι του που έκανε ο τεράστιος George Siras. Χαμένος μέσα στην πολυκοσμία να μ' έχουν τυφλώσει οι ντισκομπάλες και τα φωτορυθμικά, πίνοντας τότε Ursus Redbull αν θυμάμαι καλά έπεσε αυτή η μουσική βόμβα στα αυτιά μου. Κι αν το έχω χορέψει και αν έχω λιώσει τα παπούτσια μου…. Θεσσαλονίκη (Decadance) – Μύκονος ηλιοβασίλεμα, ανατολή του ηλίου στο super paradise -  Ιος …

Ξεσκονίζοντας τα μουσικά μου αρχεία το βρίσκω ψηλά στις Playlists μου. 22 Χρόνια μετά συνεχίζω να το ακούω  και να μου θυμίζει πόσο διαφορετικό ήταν το πραγματικό clubbing τότε. AYTA.

 Δε θέλω να κάνω άλλο κατάχρηση στο blog του Mate μου sliapis**

Respect

* δε μας τη σπάς   ** δε κάνεις

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year