Stevie B / Because I Love You (The Postman Song)

Επειδή είμαι πρακτικό μυαλό και δε χρειάζεται πολύς κόπος, καθαρίζω τις δύο σημαντικές "παγκόσμιες ημέρες" αυτού του μήνα σε μία ανάρτηση. 13/2 σήμερα, παγκόσμια ημέρα ραδιοφώνου (αν σας φαίνεται περίεργη, την Πέμπτη 10/2 ήταν παγκόσμια ημέρα όσπριων - του χρόνου θυμίστε μου να κάνω ανάρτηση για το αγαπημένο μου όσπριο το φασόλι), και φυσική την ανυπέρβλητη μοναδική, ζουζουνιέλα, ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αύριο με το καλό. Την κάνω λοιπόν από σήμερα γιατί αύριο είναι Δευτέρα και Δευτέρες σέρνομαι.

Το θέμα ορίζεται σήμερα ως τραγούδια ερωτευμένων που άκουγα στο ραδιόφωνο. Λέω άκουγα γιατί πλέον σπάνια ακούω, αν και λάθος μου. Έχουμε όμως ανθρώπους να μας ενημερώνουν για το τι παίζει στο ραδιόφωνο.
 
Τώρα το τραγουδάκι αυτό δε το λές "το ντε και καλά" αγαπημένο ζουζουνιελίστικο, υπάρχουν σαφώς ανώτερα απλά κούμπωσε με τι μέρα. Και έχει και ωραία ιστορία η επαν-ανακάλυψή του.

Ως πρακτικό μυαλό και υπέρτατος μαζώχτρας (it runs in the family Irene), εννοείται δεν έχω πετάξει ούτε μία κασέτα, τίποτα. Για CD δε το συζητώ, είναι όλα πλέον flacαρισμένα στο σκληρό μου, και φυσικά, σε βαλίτσες στο πατρικό μου. Με τις κασέτες δεν είχα ασχοληθεί, αλλά βρήκα ένα παλιό walkman παρατημένο το οποίο ακόμα παίζει (30 και ετών - α ρε δε τα φτιάχνουν όπως παλιά). Το σύνδεσα λοιπόν με δύο επίσης παμπάλαια ηχειάκια (20 και ετών) και είπα, κάνε μια δοκιμή σιγά σιγά, παίρνε δύο δύο τις κασέτες από το πατρικό σου και άκου και τσίμπα αυτά που άκουγες παλιά για ιστορικούς/λαογραφικούς λόγους.

Έτσι λοιπόν με τη πρώτη κασέτα που βάζω στο walkman τσουπ ο φίλος ο Stevie B. Σιγά βέβαια μη θυμόμουνα πως τον λένε, ας είναι καλά το Shazam (τεραστίων διαστάσεων εφεύρεση/υπηρεσία). Μπικοοοοζ αιιιι λοοοοοοβ γιοοουυυ μι χαμμπ μπιμπι ντισιι.. Ο 'τι συγκινήθηκα, συγκινήθηκα είναι η αλήθεια. Κάποτε πριν 33 χρόνια δηλαδή, στα 11 μου, καρφωμένος σ' ένα ραδιοκασσετόφωνο πάτησα το REC και έγραψα αυτό το τραγουδάκι. Εκείνη την εποχή αυτό το τραγούδι μπορεί να το παίζανε στο ραδιόφωνο 100 φορές την ημέρα κυριολεκτικά.

Αυτή λοιπόν είναι η ιστορία, ο καημένος ο Stevie B ήταν μέσα σε μια κασέτα 33 χρόνια και βγήκε στην επιφάνεια μόλις πέρσι, όταν μου 'ρθε η κολοπιλάλα ν' ασχοληθώ και με τις κασέτες μου. Κακά τα ψέματα όμως, τα παράτησα, παρα-είναι δύσκολο project, πολλές οι κασέτες, αλλά έχει ενδιαφέρον. Ίσως μελλοντικά. Ίσως στη σύνταξη. Τώρα απλό blogging.

Χρόνια πολλά στους ακροατές, τα πηνία και τους ερωτευμένους. Χρόνια Πολλά Ραδιόφωνο, Χρόνια Πολλά Άγιε Βαλεντίνε (nailed it. 2 in 1) 

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year