Project Gemini / The Ritual

Αυτό το μεσημέρι, Τετάρτη, Φεβρουάριος, σύννεφα, σου βγάζει μια γενική σπαρίλα. Όχι ότι φημίζεται για κάτι άλλο ο Φεβρουάριος δηλαδή. Ηλίθια μέρα, χωρίς να έχει να σου δώσει τίποτα. Και πιθανότατα δε θα σου δώσει τίποτα. Κάτι τέτοιες μέρες είναι που λες άντε γρήγορα γρήγορα και ύπνο στις 8 να τελειώνουμε.  Τώρα θα μου πεις που το ξες, άλλος μπορεί να κερδίσει το τζόκερ, ή να γνωρίσει τον έρωτα της ζωής του. Δεκτό. It's Called Life.

Οπότε μεγάλη χαρά, το random στο κινητό μου, που μπαίνοντας στο αμάξι για την επιστροφή στη σπηλιά μου, μ' έβγαλε σε αυτό το εξαιρετικό downtempo πανάγνωστο τραγούδι που ανακάλυψα σ' ένα (ηλεκτρονικό πάντα) δισκάδικο πριν κάνα δίχρονο. Εμένα αυτό μου έδωσε η μέρα και μου φτάνει (έχει κι' άλλα, αλλά είναι χώσιμο αφήστε το).

Τέσσερα λεπτά αγνού bliss future jazzιας, με επιρροές από Serge Gainsbourg, John Barry και ένα περιτύλιγμα Broadcast. Ελπίζω να σας αρέσει. Τους προαναφερόμενους, μες το 2022 θα τους πιάσουμε.

Promise.

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year