Miriam Makeba / Carnival

Έγραψα ένα κειμενάκι το πρωί για την περίοδο των καρναβαλιών, αλλά τελικά το έσβησα γιατί συνειδητοποίησα ότι είμαι πολύ γκρινιάρης. Το ένα δε μ' αρέσει, το άλλο είναι χαζό, το τρίτο είναι βλακεία κ.ο.κ. Πω ρε φίλε τη γκρίνιας που είμαι. Δεν έχουν άδικο οι φίλοι μου τελικά.

Οπότε, τα σβήνω όλα και μένω μόνο με τη μουσική, ένα πανέμορφο τραγούδι, αγαπημένο από παλιά στη αγαπημένη μου μουσικά γλώσσα, τα Πορτογαλικά. 

Η γκρίνια πάντως για να το πω γιατί θα σκάσω είναι για την γενική ποιότητα της μουσικής που ακούγεται την καρναβαλική περίοδο παντού. Χειρότερα από Χριστούγεννα. Δηλαδή πρέπει ντε και καλά να είναι μια χαρούμενη ηλίθια βλακεία; Υπάρχουν τόσο ωραία χαρούμενα κεφάτα τραγουδάκια (όχι αυτό που έβαλα δε το λες κεφάτο, αλλά ρε φίλε τουλάχιστον έχει πιότητα).

Οπότε σας αφήνω μ' αυτό, ελπίζω να σας αρέσει που είμαι σίγουρος ότι θα. Πες όχι στο φασισμό του μακαρένα-σάμπαντιτζαμέ-μπαμπολέιο-τσετσίτο-τσοτσολόκο-κολοτερορίτα-αβάντι-ρασπουτίν-αχερεχέ-παπάκια, Μπορείς.

Miriam Makeba, το αηδόνι της Νοτίου Αφρικής σε μία από τις 640 γνωστές καταγεγραμμένες εκτελέσεις αυτής της εξαιρετικής σύνθεσης. Καλό Βράδι Σαββάτου, κι' αν είστε τυχεροί σήμερα, σας εύχομαι όπως λέει και το τραγούδι να έρθει η αγάπη στο δρόμο σας, αυτή τη μέρα του Καρναβαλιού.

Καλό Τριώδιο.

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year