Mayssa Karaa / White Rabbit

Είναι πολλά που γίνονται, μπορεί να γίνουν ή πρέπει να γίνουν αυτό το διάστημα και έχω μείνει πίσω σε αναρτήσεις. Έχω και ένα γενικό μπλοκάρισμα έκφρασης αυτή την περίοδο αλλά αυτό το ξεπερνάμε. Δε προλαβαίνω πάντως να κάτσω ν' ακούσω μουσική. Είτε ζούσα Λόνδρα/Παρίσι/ΝιουΓιορκ/Αμστερνταμ, είτε ζω Κατερίνη/Αρωνά/Στουπί, από τις 7 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ για όλους, και μετά τις 9 για μένα και όσο αντέξω (συνήθως μέχρι 10~11 tops, και πολύ λέω).

Ελπίζω αυτό ν' αλλάξει, και θ' αλλάξει γιατί το λένε τ' άστρα. Αλήθεια, φέτος είναι η χρονιά μου.

Χωρίς πολλά πολλά και με μία λεπτή γραμμούλα ειρωνείας (για κανέναν), αφιερώνω αυτό την καλή διασκευή στους αραβόφωνες φίλους μου (που δεν έχω κανένα) - ή μάλλον - μπορεί να έχω μία γνωστή. Τέλος πάντων το πέτυχα σ' ένα random, είχα καιρό να το ακούσω, το τραγούδι παίχτηκε/γράφτηκε για το soundtrack της ταινίας American Hustle που θυμάμαι για πολύ καλή και το soundtrack της είναι εξαιρετικό συνολικά (εδώ). 

Εκτέλεση του White Rabbit, πασίγνωστου τραγουδιού των Jefferson Airplane, που κι 'αυτό με τη σειρά του είναι διασκευή του ιδίου τραγουδιού των Great Society, που φυσικά δεν ήξερα, αλλά ακούγοντας και τα δύο, λέω ρε συ κάτσε, η ίδια τραγουδάει; Ναι, η ίδια τραγουδάει και ευτυχώς υπάρχει η wikipedia και μαθαίνουμε άσχετες χαζές πληροφορίες. Ξέρω, ξέρω πολλές φορές γράφει και ππς. Για τ' απλά όμως είναι μια χαρά.

Εγώ εδώ βάζω το Αράβικο, το βρίσκω πολύ τίμιο, παρ' όλη την ερμηνεία της Grace Slick στο αυθεντικό που στοιχειώνει. Feed Your Head. Άντε και με την ευκαιρία ας ακούσω και το album (Surrealistic Pillow), μ' άρεσε ο τίτλος του. Καλό βράδυ και υπομονή. Το ξέρω είναι Τρίτη.

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year