The Undisputed Truth / Like A Rolling Stone

Τόσα πολλά τραγούδια να διαλέξω και ακόμα δεν έχω αποφασίσει. Εφαρμόζω λοιπόν δόγμα γράψε και θα 'ρθει. 

Η αλήθεια είναι ότι ήθελα πολύ ν' ανεβάσω από το πρωί, χωρίς να έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου. Θέλω όμως σήμερα ν 'ανεβάσω κάτι καλό. Όπως έχετε ήδη καταλάβει με τρώνε και τα ρούχα μου και γενικά δεν είμαι και στα ισορροπημένα μου, αυτή τη περίοδο. Η Άση μπορεί να μας το εξηγήσει και με χάρτες. Πολλοί πλανήτες στη ζωή, μαύρα μαντάτα στη ψυχή (πρόστυχα πλάσματα - δε το πα).

Αυτό το διάστημα και ειδικά τώρα τον Μάρτιο, εκνευρίζομαι εύκολα, βρίζω ασταμάτητα, εκφράζομαι ακατάληπτα. Για να το αντιλαμβάνομαι κ' εγώ, φαντάσου πόσο μάλλον οι τριγύρω μου. Τους ζητώ συγνώμη λοιπόν μέσα από το blog. Αλλά ρε παιδιά κάντε και σεις κάτι, δηλαδή πρέπει να μ' εκνευρίζετε τόσο; Όπως λέει και μια καλή μου φίλη, Μπορείτε σας παρακαλώ να ανοιγοκλείνετε τα βλέφαρά σας πιο σιγά, ΠΑΛΙΟΜαΛΚεΣ; Με ενοχλείτε.

Και για να τελειώνουμε με τα ασήμαντα και να πάμε στα σημαντικά το τραγούδι που επιλέγω σήμερα είναι αυτό. Το ξέρουν και οι πέτρες οι κυλιόμενες - ουχί οι απλές (κρυάδες), όχι όμως σ' αυτήν την πολύ καλή διαφορετική διασκευή. Οι Undisputed Truth, είναι φτιαχτό συγκρότημα - δηλαδή ένας μουσικός παραγωγός μάζεψε κόσμο και έφτιαξε συγκρότημα και τους έβαλε να παίζουν. Παίξανε όμως καλά και κυρίως έκαναν ωραίες διασκευές. Τους ανακάλυψα μέσα από ένα best of που κατέβασα το περασμένο Νοέμβριο (είναι καλό, εσείς που έχω καταλάβει από τα like ποιοι είστε, πατήστε εδώ).

Η ιστορία έχει ότι ο παραγωγός τους, Norman Whitfield, μορφή της Motown και της Funk/Soul της τότε εποχής ήταν παραγωγός και των Temptation. Οι Temptation είναι αυτοί που είπαν αυτό και αυτό και άπειρα άλλα (Οι Temptation είναι κεφάλαιο, δεν είναι όμως της παρούσης). Όπως βλέπετε υπάρχει μια απόσταση μεταξύ των δύο τραγουδιών. Το ένα είναι γούτσου-γούτου αγαπησιάρικο το άλλο είναι μην-έρθω-εκεί-θα-γίνει-σαματάς. Κάποιοι λοιπόν, δεν πολυείδαν με πολύ καλό μάτι την αλλαγή στον ήχο τους και είπαν στον παραγωγό, ως εδώ! Όχι άλλους πειραματισμούς με τους Temptations.
Του την είπαν λοιπόν του Norman. Και επειδή εγώ και ο Norman είμαστε just like that  και δε γουστάρουμε να μας την λένε, έτσι κι' αυτός έφτιαξε μια άλλη μπάντα για να δοκιμάζει ήχους και παραγωγές. Αυτοί ήταν οι Undisputed Truth. και γι' αυτό οι πολλές διασκευές. Ήταν η test μπάντα που έβαλε την ψυχεδέλια στη Soul και Funk. Και αυτό είναι κάτι.

Τώρα μη φανταστείτε ότι έκανα καμμιά έρευνα και ντε και τι κι' αμάν, ξεπατίκωσα από έναν αδερφό blogger κάποια πράγματα, ψάχνοντας περισσότερο γι' αυτούς. Όμως ακόμα και αν δεν είναι απολύτως αληθή, εμένα με καλύπτουν μια χαρά με την παρούσα ανάρτηση η οποία θέλω να κλείσει έτσι, με τον εκπληκτικό στίχο του Dylan (ο οποίος έχει κι' αυτός μια άλλη ιστορία που επίσης δεν είναι της παρούσης - γκομενάκι φάση).

How does it feel, how does it feel?
To be without a home
Like a complete unknown, like a rolling stone..

Και αν κάποιοι στεναχωρήθηκαν επειδή δε το έβαλα από Dylan, τότε ξύδι

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year