Lucio Battisti / To Feel In Love

Πρώτη ανάρτηση εκτός σπιτιού από mobile. Θα χει κάποια ορθογραφικά λαθάκια, αλά σιχοραιμαινα.

Επειδή λοιπόν δε πολύβλέπω να μαζεύομαι σπίτι φέτος (και καλά θα κάνω) επιχειρώ την πρώτη από αγαπημένο λατρεμένο μοναδικό μέρος που οι κοντινοί μου ξέρουν, γνωριζουν και συμφωνούν ως μακράν το καλύτερο - όπως το είχα χαρακτηρίσει σε μία αρχική μου ανάρτηση - μπαράκι/κοκτεϊλάδικο/τσιπουράδικο/σανατόριο του δικού μου σύμπαντος, και ας κάνουμε και διαφήμιση WTF τόσα και τόσα μας κέρασαν εδώ μέσα ντίσκο ρωμέικο στο Λιτόχωρο AKA χωριό μου χωριουδάκι μου (μου).

Στο ντίσκο έχω κάνει τα περισσότερα shazam στη ζωή μου γιατί παίζει ΜΟΥΣΙΚΑΡΕΣ και θα σας βάλω μία ή όποια ακούστηκε κι αυτή κάποια μικρή ώρα, με καλή παρέα και ποτά. Όποιος θυμάται ποτέ (το που το ξέρουμε) ας βγει forward, εγώ αδύνατω.
Κλείνω τώρα για ύπνο νωρίς γιατί αν μας κάνει τη χάρη ο καιρός, αύριο έχει ανάβαση. Μία τελευταία λοιπόν και ύπνο! Salute!

p.s. Το τραγούδι είναι γαμάτο, εννοείται το shazamάρα, και δώστε του λίγο χρόνο, it grows.  Ωραίος τύπος ο Λούτσιο. 

Θεέ μου τη μαγαζάρα, τώρα παίζει Brian Eno & Cluster. Ας τα διαλα. 11 το βράδυ, Παρασκευή, ambient. 
 

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year