Lili Boniche / Ana Fil Houb

Να βάλουμε ένα παλιό αγαπημένο, από τα πολλά που έχω με την κυρία Δώρα, AKA μανταμίτσα με τις πέρλες.

Θυμάσαι τότε που στο σιγοτραγουδούσα; Σιγά να μην! Αφού ήσουν κομμάτια! Εγώ όμως θυμάμαι που στο τραγουδούσα με την άψογη Αραβο-Αλγερινή μου προφορά.

Χρόνια μας πολλά Darl! Σ' ευχαριστώ που καταλαβαίνεις τις ανάγκες μου (να σαν αυτή που συζητήσαμε το πρωϊ π.χ.). Και εγω όμως κύριος με K, δεν υπάρχει άλλος σαν και μένα. Να τα λέμε αυτά (ftoymou). Τα άλλα από κοντά. Yes We Can! 

Αγαπημένο μας τραγούδι από την ανέμελη εποχή, τότε που έφαγα τον Παπά, στην Αθήνα. Αν θυμάμαι καλά το ακούγαμε κάποιες μικρές ώρες κάπου ή στο Γκάζι ή πλατεία Θεάτρου ξέρω γω.. Ωραία Χρόνια! 

Μία από τις πολλές μαγικές εκτελέσεις του ανυπέρβλητου Histoire D'un Amour, το οποίο έχει πει μοναδικά η φιλενάδα μου η Dalida. 

Και τώρα πρέπει να κλείσω, πάω να τις πάρω το δώρο που της έταξα τόσο καιρό (φίλτρο νερού)... Του χρόνου, καλά να μαστε πιο πολλά λογάκια, πιο μεγάλη επέτειος, πιο μεγάλο δώρο...

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year