Johnny Osbourne / In Your Eyes

Αν δεν κάτσεις να κατεβάσεις και ν' ακούσεις, θα μείνεις στα ίδια και στα ίδια. Όχι ότι ψάχνω τίποτα καινούργια (αυτό είναι του '82), γενικά σκάβω από δω κι' από κει.

Το τραγούδι έπεσε πάνω μου λίγες μέρες πριν από καθαρή κολοφαρδία, ίδιο τίτλο με ένα άλλο που έψαχνα. Και με το που βάζω να παίξει το mp3, σκάει αυτός ο ύμνος. Έκτοτε στο repeat, μέχρι και σήμερα που λέω φτάνει, πάμε γι' άλλα, αλλά ανέβασέ το για reference, αφού καλά πέρασες τόσες μέρες μ' αυτό.

Το είχα ξανακούσει άλλη μία φορά στη ζωή μου, θυμάμαι σε νησί, δε θυμάμαι σε πιο, από κάποιο μερακλή DJ. Και τότε δεν είχαμε shazam, και μάλλον κάποια δουλεία θα είχα, αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να μη πάω να ρωτήσω τι και πως. Δε ντρέπομαι εγώ σ' αυτά. Δύο τινά. Η θα ήμουν κάπως ή θα ήμουν αλλιώς.

Τώρα που καλοκαίριασε λοιπόν και ήρθε -το καλοκαίρι- (πριν από λίγο έκανε και μια βαρβάτη ωραία πλούσια καλοκαιρινή μπόρα), είναι καιρός για βραδινά μπανάκια, άστρα, καλαμπόκια, χαϊδέματα, αγγίγματα, πειράγματα, ζουμπίγματα, έρωτες και όπως λέει και ο θείος μου ο Γιάννης από την Τζαμάικα (πρέπει να πάω να τον δω κάποια στιγμή, για κείνο το παραθαλάσσιο χωραφάκι στο Μοντέγκο), In my dreams I can feel you touching me, touching me, rushing me, squeezing me, teasing me, pleasing me, thrilling me, killing me with your love..

Ο θείος Γιάννης ξέρει (και έχει πει κι' άλλα ωραία πράματα, όπως αυτό).
Καλό Μήνα και Καλό Καλοκαίρι!

p.s. στο τέλος του καλοκαιριού θα κάνω καταμέτρηση πόσες φορές έχω γράψει τις εποχές του χρόνου για ένα μίνι γκάλοπ. Guess the winner...

p.s. 2 εσείς που γουστάρετε, άστε το να παίζει έχει και το dub στο καπάκι.

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year