Charles Bradley / I'll Slip Away

Σάββατο πρωί, 9.46. 2η ημέρα καραντίνας, μούτσος log. 

Θετικός COVID και εγώ, παρ' ότι ενδόμυχα πίστευα ότι θα τη πηδούσα (συνδυασμός γονιδίων και κατανάλωσης γράπας/χίπουρου και λοιπών ιοκτόνων αλκοολούχων σκευασμάτων)*, αλλά ας όψεται το περνάω και 'γω.

Τούτη την ώρα λοιπόν όπως λέει και ο σύντροφος, συνειδητοποιώ ότι έχει ιστορία ακόμα για μένα η δουλειά γιατί θεωρητικά επιστρέφω στην κοινωνία στις 28/06, οπότε περιμένετε με, μη φύγετε.

Χωρίς να θέλω να εκνευρίσω κανέναν και ταπεινά, με ειλικρινή συγκατάβαση και κατανόηση των δυσκολιών που μπορεί η απουσία μου να προκαλεί στους κοντινούς μου, προέκυψε άπλετος χρόνος για αναρτήσεις, μουσικούλες, φωτογραφίες, ταινιούλες, βιβλιαράκια, junkfoodakia, browsing, slacking και άλλες "ευχάριστες ασχολίες".

Και πάλι τονίζω, δε θέλω να εκνευρίσω κανέναν και ταπεινά, με ειλικρινή συγκατάβαση και κατανόηση των δυσκολιών που μπορεί η απουσία μου να προκαλεί στους κοντινούς μου, έτυχε να συμβεί. Δε το επέλεξα, κόλλησα.

Συνεπώς, ο γέγονε, γέγονε, shit happens, ουδέν κακόν αμιγές καλού, αποφάσισα να κάνω δουλίτσα εδώ στην καραντίνα μου και ευτυχώς έχω πολύ ωραίες μουσικές μαζί μου, και ωραίες φωτογραφίες, οπότε κάτι θα βγει στο επόμενο διάστημα. Ίδωμεν. Καλή μου καραντίνα και ανάρρωση εύχομαι.

Και αφού τελείωσα με την εισαγωγή, πρέπει να βρω και τραγούδι που να κουμπώνει σήμερα πρωί 10.36 που τελειώνω το κείμενο. Είναι Σάββατο, έχει ζέστη, δε θέλει κανονικά τέτοια, αλλά τέτοιο θα βάλω γιατί τα σπάει. Εξαιρετική soul διασκευή (πάτα εδώ τώρα), που είχα καιρό ν' ακούσω, μέσα από την δεξαμενή των 2000+/21GB τραγουδιών που έχω στο κινητό μου (αρνητής cloud). Ο Bradley ήταν (μας έφυγε) μεγάλος αδερφός (με το συγκλονιστικό παρωνύμιο "Screaming Eagle Of Soul"), o Rodriguez, πατέρας**. Απορώ πως δεν είχα αναρτήσει από αυτούς ακόμα στο blog. Απορώ με μένα, Απορώ.

Α, by the way, καλά είμαι μέχρι στιγμής, λίγο σκαντζάρει ο λαιμός.

Enjoy for now. There's more to come. Ελπίζω να μη κουράσω.

* Δε στέκει ιατρικά το ξέρω, πες το συγγραφικό εύρημα και καλά.
** To be continued

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year