Malamanya / La Tormenta

Έχω μία φίλη (ναι αυτή με την περίεργη μουσική για να μη πω κάτι πιο βαρύ) η οποία έχει βρει το κουμπί μου και μόλις το πάτησε πριν από είκοσι λεπτά για να με τσιτώσει και ν' αναρτήσω.

Φ: R U there somewhere?

Ε: Περίπου...

Φ: Απλώς φαίνεται ότι το έκλεισες το μαγαζί... 

Ε: Αφού σου 'πα κάνω διακοπές. Κλειστόν λόγω θέρους.

Ε και τώρα να τι μ' έκανε, κάθησα να γράψω. Το 'ξερα, το 'ξερε.

Έχω, έχω να πω, αλλά είμαι σε φάση κράτα και τίποτα μέσα σου, enough με την έκθεση για λίγο. Ναι ίσως να θεωρώ ότι έχω υπερεκτεθεί και να θέλω να μαζευτώ, ή ίσως απλά δεν έχω κάτι άξιο λόγου ν' αναφερθώ (not true). Αντί όμως για κουτσομπολιά (που ήπια, πόσα ήπια, πότε ήπια, με ποιούς τα ήπια - το γιατί το ξέρουμε όλοι), έχω τραγούδια φρέσκα και μπαγιάτικα, τραγούδια που επανέρχομαι συχνά, τραγούδια για χορό, για αυτοκίνητο, για πάρτυ, για νύχτα, για μέρα, για μένα, για μπύρες, για τσίπουρα, για τ' οτιδήποτε.

Και γι' αυτό, για να μη νομίζετε ότι το έκλεισα (άσχετο· λατρεύω πραγματικά να βλέπω ταμπέλες κλειστόν λόγω θέρους - ποιος ξέρει σε πια καβάντζα θα την έχει πέσει τ' αφεντικό), βάζω τρέχον αγαπημένο τραγουδάκι, έτσι για να κάνουμε σεφτέ και τον Ιούλη. Φρέσκια σχετικά Sάλσα από Αμέρικα, από πραγματικά καλή και τίμια δισκογραφική, με τον πιασάρικο τίτλο Names You Can Trust.

Ωραία μου πάει το καλοκαίρι μέχρι στιγμής, μου πάει. Πάντα μου πήγαινε.

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year