Jon Lucien / Would You Believe In Me

Μου έγινε παρατήρηση ή μάλλον σύσταση να γράφω λιγότερα. Επίσης θα βοηθούσε λέει αν ήταν και κατανοητά (συγκεκριμένα μου είπαν Λιάπη, δε σε καταλαβαίνουμε ρε 'συ, αν χρειάζεται κάποια βοήθεια reach out, εδώ είμαστε μη ταλαιπωρείσαι μόνος σου, υπάρχουν λύσεις).

Και επειδή αυτή η πληροφορία ήρθε από άτομα που I value their opinion, θα προσπαθήσω σ΄αυτή την ανάρτηση να είμαι λιτός, κοφτός, περιεκτικός.

Την Κυριακή 02/10 κλείνει για λίγες ημέρες (πάντα το κάνει για αγρανάπαυση) το αγαπημένο μου μπαράκι/τσιπουράδικο/σανατόριο τα τελευταία έτη, εκεί που αφήνω παρακαταθήκη το συκώτι και μου το προσέχουν. Εχθές πήγα το πήρα πίσω, δώσαμε τα σχετικά ραντεβού και υποσχέσεις εκεί με το team, πλήρωσα (δε νομίζω να έχω αφήσει καμιά τόνγκα, who knows), και ανανεώσαμε τους όρκους πίστης και λογικά από του Άι Δημήτρη, μεγάλη η χάρη του, θα επανέλθω.

Ένα γλυκό βράδυ του Ιουνίου, στο ετήσιο καθιερωμένο πάρτι του μαγαζιού, που ήρθε ένα γαμώ τα παιδιά DJ, ο φίλος Basso (είχα το προνόμιο και ήμουν επιφορτισμένος να του πηγαίνω τις μπύρες - άλλη ιστορία αυτή), έπαιξε αυτό το όμορφο τραγούδι που δεν το ήξερα, αλλά ακούγοντας τη φωνή του τραγουδιστή είπα μέσα στη σούρα μου "Ρε συ αυτός είναι ο Lucien, shazamάρισέ το". Και όντως αυτό έγινε, shazamάρισα (πρέπει να βρούμε μια άλλη ονομασία το shazam είναι άθλιο, ειλικρινά τώρα, ποιος το σκέφτηκε), και μου βγάζει το αυτό - Jon Lucien / Would You Believe In Me.  

Μία πολλή όμορφη χαρακτηριστική μπάσα φωνή και ένα υπέροχο uplifting smooth Soul/Funk μικρό διαμαντάκι. Καλό Χειμώνα! Είδατε αν θέλω;

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year