Miss Kittin & The Hacker / Party In My Head (Thieves Like Us Remix)

Σαν σήμερα πριν ένα χρόνο προχώρησα στην πρώτη ανάρτηση στο blog! Τι να πω τώρα, ότι δεν είμαι χαρούμενος, περήφανος και excited για τη δουλειά που έγινε και για την χαζοαπήχησή που έχει το blog;

Είμαι πάρα πολύ ευτυχής για την μέχρι σήμερα πορεία του. Eίναι το side project-παιδί μου που το βλέπω να πάει καλά και να μεγαλώνει. Παράλληλα είναι ένα μέσο αυτοβελτίωσης και γνώσης· και ναι εννοείται το κάνω για τον εαυτό μου.

Δεν έχω αυταπάτες ότι η μουσική που ανεβάζω αρέσει σε όλους/πολλούς/λίγους/ελάχιστους/κανένα, αλλά και πάλι, έστω και αν κάποιος ακούσει κάτι που δεν ξέρει και το χαρεί, για μένα θα είναι διπλή χαρά.  

Δε κάνω επίσης τίποτα ιδιαίτερο πέρα από το να γράφω όπως θα μιλούσα στον κολλητό μου ή στον εαυτό μου (το γνωρίζετε όλοι ότι μιλάω μόνος μου - δε θέλω ου - είναι δείγμα ευφυίας με μία χαλαρή ερμηνεία· δείτε εδώ). Και ναι πολλές φορές δε καταλαβαίνω ούτε και 'γω τι θέλω να πώ, αλλά somehow όλα είναι κάπως πιο κατανοητά όταν μπαίνει  στην εξίσωση η μουσική.

Θα συνεχίσω στο ίδιο μοτίβο, δηλαδή να ανεβάζω μουσικές που μ' αρέσουν. Και ευχαριστώ όλους τους φίλους και γνωστούς για τα σχόλια τους στα δίκτυα και την κριτική τους φυσικά. Δεν έχω το αλάθητο, ούτε το θέσφατο. I'm just an ordinary chap. Και στη γραμματική χολαίνω, και στην ορθογραφία, και στο γούστο θα πουν κάποιοι, αλλά δε βαριέσαι κομμάτια να γίνει! Καλή καρδιά.

Σας ευχαριστώ και σας αφήνω με κάτι επετειακό, γρήγορο και uplifting που περιγράφει πολύ καλά τι γίνεται τώρα στο κεφαλάκι μου.. 


p.s. Δείτε ρε γαϊδούρια (συγνώμη, πουλάκια μου) και το καινούργιο κουμπάκι που έβαλα (The Long Reads), μου βγήκε η πίστη μέχρι να τα στήσω. Α! και να τα διαβάζετε, μη τα γράφω μόνο για μένα 😋

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year