Morrissey / My Life Is A Succession Of People Saying Goodbye

The story so far.. 

Αυτή είναι η εκατοστή ανάρτηση και θα μου επιτρέψετε να πω λίγα περισσότερα σήμερα. Είχα ήδη ετοιμάσει στο περίπου κείμενο και είχα καταλήξει και σε τραγούδι, αλλά κάτι δε μου κολλούσε, ήταν πολύ επετειακή. Και καλά σε συνδυασμό με μία στήλη (κουμπάκια δηλαδή) που θέλω να προσθέσω στο blog, θα ανέβαζα την εντυπωσιακή εκατοστή ανάρτηση με Grand Opening της στήλης που θα ονομάζεται The Long Reads ή The Long Plays (ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων δεν έχω καταλήξει) που όπως καταλαβαίνετε θα έχει λίγο παραπάνω λογάκια (αλίμονο, καλέ δε πλατειάζει πολύ, έτυχε) σε σχέση με το τρέχον φορμά των αναρτήσεων, δηλαδή λογάκια-τραγουδάκι.

Και επειδή το θέμα είναι πολυπαραγοντικό (που αρέσκομαι να λέω όταν κάτι δε βγαίνει εύκολα) μια σειρά από ατυχή η μη γεγονότα με πήγε πίσω. Γεγονότα προβλεπόμενα όπως: έναρξη σχολικής χρονιάς, πήγαινε-έλα-φέρε-κάνε logistics, κλείσιμο Q3, βάλε σόμπα, σπάσε τσιμέντα, βάψε τοίχους τα ξέραμε και ήταν αναμενόμενα (είχα όμως υπό-υπολογίσει την ατελείωτη κούραση που φέρνουν ή μάλλον είχα ξεσυνηθίσει). Γεγονότα όμως όπως χτυπάει ο κώδικας, δε κάθεται καλά το link, εδώ αυτό ξεφεύγει στο πλάι και τέτοια, αυτά θέλουν δουλίτσα. Οπότε, επειδή το όλο στήσιμο δεν είναι αρκούντως ποιοτικό για τα δεδομένα μου και ως τελειομανής και αναβλητικός (υπάρχει σχετική ανάρτηση εδώ), αποφάσισα με βαριά καρδιά την προσωρινή αναβολή της επετειακής ανάρτησης.

Τώρα θα μου πεις, Ο bro Αλέξης είχε εγκαινιάσει ολόκληρο σταθμό στο Μετρό Θεσσαλονίκης με μουσαμά, μη κολλάς σ' αυτά δεν έχει σημασία η ουσία, βάλε το κουμπάκι, δες το αλλιώς, εφέ και έτσι, αλλά τι θα ήμουν - αν δεν ήμουν - εγώ. Οπότε, παρ' ότι με στενοχωρεί, προχωρώ στην αναβολή. Και στη τελική όσοι με ξέρουν, δεν τους είναι ξένο το μότο που συχνά χρησιμοποιώ "Μην κάνεις σήμερα κάτι που μπορείς να κάνεις αύριο καλύτερα". (το "καλύτερα" το έβαλα τώρα, γιατί το "μην κάνεις σήμερα κάτι που μπορείς να κάνεις αύριο" ακούγεται unprofessional και μας διαβάζουν και προϊστάμενοι, ύπαρχοι και ανθυποδιευθυντές). True Stavros Spirit.

Alas, ναι απογοητεύω το ξέρω, αλλά αποζημιώνω με ωραίο τραγούδι και μια μικρή παράθεση του πως έφτασα ως "εδώ γενικά".

"Εδώ γενικά" έφτασα με μία μόνιμη περιέργεια για ότι υπάρχει σε μουσική έκφραση, και μία μέθοδο που ανακαλύπτω μουσική. Το κυριότερο είναι ότι δεν υπάρχουν στεγανά, ακούω και προσπαθώ ν' ακούω τα πάντα, γιατί σ' όλα τα είδη της μουσικής θα βρεις διαμάντια. Και ναι ενώ μπερδεύω πολύ κόσμο, για μένα είναι όλα ξεκάθαρα. Ακούω μουσική που σου δημιουργεί συναίσθημα, ακόμα και αν ο ήχος είναι ένα πλιτς στο νερό.

Η δε μέθοδος για μένα αλάνθαστη, ακολούθησε άτομα/μαγαζιά/σελίδες. Να μη πω καθημερινά, να πω εβδομαδιαία μπαίνω (online) στο κύριο δισκάδικό μου (που δεν έχω αγοράσει δίσκο - γνωστός μπαταξής/δεν έχω πικαπ/δε βρίσκω βελόνα για το πικαπ· αλήθεια) και ακούω κλιπάκια από όλες τις καινούργιες κυκλοφορίες ή επανακυκλοφορίες. Μετά κατέβασμα αυτά που μου αρέσουν (είμαι ακόμα offline), μετά άκουσμα και άκουσμα και άκουσμα μέχρι να επιβεβαιώσω ότι το τραγούδι έχει το ουμπφ και αξίζει να μείνει στο σκληρό. Σε μαγαζιά δε το shazam έχει πάρει φωτιά. Παλιά πήγαινα στο DJ, αλλά γενικά πλέον το αποφεύγω εκτός αν είναι "προσεγγίσιμος/η/ο" όπως ήμουν καλή ώρα εγώ "αχέμ". Τέλος άτομα, φίλους, γνωστούς στα social, τους έχω reference και τσεκάρω γενικά τι ανεβάζουν και πως και τι. Έτσι βρίσκω πολλά.  

Και έτσι καταλήγω στο σημερινό τραγούδι που ανακάλυψα, από ανάρτηση πολύς καλής φίλης πολύ καλού μου φίλου (που γνώρισα ένα βράδυ σε μαγαζί που ακούω πολύ καλή μουσική - έχει κι' αυτό τη σημασία του). Κάτι αντίστοιχο έγινε εχθές που είδα τον αγαπημένου μου ξά να κάνει ανάρτηση αυτού του τραγουδιού, που το ήξερε προφανώς αλλά του το θύμισα με την ανάρτηση μου. 

Έτσι και γω θα τσιμπήσω από τη φίλη, από δική της ανάρτηση ένα πολύ αγαπημένο τραγούδι που δεν γνώριζα την ύπαρξη του μέχρι και πριν από δύο χρόνια. Μου αρέσει πάρα πάρα πολύ, μ' εκφράζει απόλυτα και στη τελική ήρθε η ώρα του. Θεέ μου τη στίχος. Φιλιά σ' όλους τους Morrisseyκούς εκεί έξω, που είναι πολλοί το ξέρω. Ήρθε και μένα η ώρα μου ν' ακούσω. Any suggestions? (εντάξει ένα best of το άκουσα δεν είμαι και του πεταματού!) 

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year