Sharon / Aaj Ki Raat

Αν και δε θέλω (λόγω καλπάζουσας ζοχάδας/απόγνωσης/άρνησης - δες προηγούμενο post), αλλά θέλω (λόγω ανάγκης έκφρασης), αναρτώ κείμενο που έγγραψα εχθές για να το ανεβάσω σήμερα 27/10 παραμονή αργίας. Υποτίθεται ότι παλεύω εδώ με το μπλόγκ και υποτίθεται ότι και καλά κάθε παραμονή αργίας θα βάζω ΜΟΝΟ DISCO

Έτσι λοιπόν ως αληθινός content creator (φανταστείτε μου ζητήθηκε να κάνω tik-tok, και ένας "μερακλής" φίλος μου είπε να κάνω και allfans), κάθομαι και στύβομαι για να γράψω κάτι πετυχημένο και καλό, που δεν.

Δε πειράζει όμως, μπορεί οι λέξεις να μην έρχονται φυσικά και να είναι βγαλμένες με τη βία, αλλά το τραγουδάκι που διάλεξα είναι λατρεμένο και ως άνθρωπος με αχαλίνωτη φαντασία εννοείται το έχω κάνει visualise σε προσωπικό μου videoclip σε ειδικές συνθήκες που πραγματικά δεν μου επιτρέπεται ή μάλλον κωλώνω ν' αναφέρω. Επιγραμματικά, είμαι εγώ, μια Ινδή πριγκίπισσα* και ένα νησί.

Το τραγούδι δε θέλει συστάσεις, είναι το Ινδικό cover του απίστευτου disco ύμνου "Love to Love You Baby" των Donna Summer και Giorgio Moroder. Σας προτείνω να διαβάσετε την ιστορία του, και πως γράφτηκε. Mία απλή αναζήτηση σας βγάζει τα πάντα. Αυτό που δεν ήξερα και πραγματικά γούσταρα που έμαθα από ένα ντοκιμαντέρ για τη Disco (το βάζει το ertflix που και που / The untold story of euro disco), είναι πως και καλά (μπορεί να είναι και αστικός μύθος), σ' ένα όργιο που έκανε ένας μουσικός παραγωγός στην Αμερική, ξενέρωναν να σηκώνονται κάθε λίγο και λιγάκι να το βάζουν από την αρχή (3.22 λεπτά) και παίρνει που λέτε αυτός τον Moroder και του λέει μεγάλε, ξεχείλωσέ το γιατί έτσι πρέπει (16.50 λεπτά). Και έκτοτε έχουμε τα "extended" (ήταν από τα πρώτα). Και από τότε έφυγε στα club και the rest is history. Το έπιασε μετά το 1982 και η φίλη μου Sharon και το έφερε στα Ινδικά μέτρα. Και τα δικά μου.

Καλό τριήμερο σε όλους! छुट्टियों की शुभकामनाएं !

* Εμένα στα όνειρα μου να ξέρετε μ' αγαπάνε μόνο πλούσιες.

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year