Phase Fatale / Human Shield

Α καλά εντάξει εγώ γιατί νόμιζα ότι έχω ν' αναρτήσω 20 ημέρες και αισθάνομαι και τύψεις δε μπορώ να καταλάβω. Τι να πεις έχω χάσει τις μέρες, amongst other things. Πάντως ένα writers block χοντρό το έχω και γι' αυτό δε θα γράψω πολλά.

Άκουσα πάρα πολλά πράγματα από φίλους, γνωστούς και συγγενείς (χωρίς να τα ζητήσω), τα οποία λίγο με πείραξαν να πω την αλήθεια με το ποιο εκνευριστικό απ' όλα να είναι το "βγάζεις μια γκρίνια μέσα από το blog", που είπε υπερκοντινός μου άνθρωπος.

Και ερωτώ κύριοι και κυρίες, δηλαδή το blog περίμενα να βγάλω γκρίνιες; Εσείς που με ξέρετε χρόνια και χρόνια ολόκληρα δε ξέρετε ότι γκρινιάζω; Και στη τελική το παρατσούκλι μου στα τρυφερά μου χρόνια "γκρινιάρης" δεν ήταν;

Τι δηλαδή, πιστεύετε ότι αλλάζει ο άνθρωπος; Δε νομίζω. Και μπορεί να μην είμαι απόλυτα απόλυτα βέβαιος γι' αυτό, αλλά χρόνο με το χρόνο μέσα απ' τη ζωή, εκεί καταλήγω. 

Και για να το κλείσουμε, δε γκρινιάζω για τη μουστάρδα που μπορεί να είναι πολύ κίτρινη (γιατί το έχω ακούσει και αυτό), αλλά για θέματα ουσίας. Και παρακαλώ αν σε κάποιον έχει κάνει εντύπωση η γκρίνια μου να το συζητήσουμε ακόμα και δημόσια στο fb, αν και να ξέρετε απλά θα με τσατίσετε περισσότερο. Με ξέρω, δε το λέω έτσι.

Και επειδή παρατσατίστηκα αυτό το διάστημα με χίλια μύρια, θα βάλω τη κατάλληλη μουσική που εξημερώνει. Παράλληλα προθερμαίνομαι για το ΠΣ που έρχεται. Τόλη χρυσό μου, Get Ready.

Για τους Industrial, συνιστάτε το κατέβασμα του τραγουδιού σε FLAC 24Khz και παίξιμο σε στερεοφωνικό τέρμα. Αν είστε κοντά και σε κάνα διακόπτη, ανοιγοκλείστε τον για ατμόσφαιρα. Peace. 

Τα λέμε Δεκέμβρη. By the way, το τραγούδι τα σπάει (νομίζω θ' αρέσει σε κάνα δυο).

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year