Nu Genea & Célia Kameni / Marechià

Υπάρχουν δύο δυνατότητες να συνεχίζει το blog. Το σκέφτομαι πολύ, το δουλεύω αρκετά μέσα μου και προσπαθώ λίγο να το στρώσω. Επιγραματικά ή θα συνεχίσω με το μούρου μούρου, γκρίνια γκρίνια, ή θα το γυρίσω σε αναρτήσεις τύπου "πάμε πάμε πάμε, χαρούμενες καλημερίτσες, καλό μήνα!, joy to the world και έτσι".

Κάποιες μικροσκέψεις τις παραθέτω τώρα.

Αυτό το θέμα με τη γκρίνια μου στοίχισε· δηλαδή η αναφορά του υπερκοντινού μου ατόμου ότι βγάζω πολύ γκρίνια (προηγούμενη ανάρτηση). 

Το ξέρω μωρέ, λέτε να μη το γνωρίζω; Διάβασα αυτό το διάστημα και αρκετές προηγούμενες αναρτήσεις μου και ναι είναι εμφανής η γκρίνια μου (ναι οκ εντάξει· από τις πρώτες γραμμές κάθε ανάρτησης). Το γνωρίζω και το δουλεύω. Δε μπορώ όμως να μη τα λέω. Μου είναι αδύνατο να μη τα εκφράζω. Δυστυχώς ή ευτυχώς έτσι είμαι. Και δυστυχώς ή ευτυχώς θα είμαι σε μερικούς ελάχιστους (ίσως σε αδερφούς γκρινιάριδες) ευχάριστος και σε αρκετούς δυσάρεστος. Αλλά πάντα μα πάντα θα είμαι αληθινός απέναντι στον εαυτό μου, δε μπορεί να γίνει αλλιώς.

Βλέπετε ότι η ψυχοθεραπεία μέσα από το blog συνεχίζεται, μάλλον όμως ήρθε η ώρα του professional help, γιατί δεεε τσουλάει εύκολα το πράμα.

Ασχέτως όμως της κατάληξης αυτής της φάσης, θα προσπαθώ να μην αφήσω το blog και τη ροή του. Ίσως γίνω λιγότερο εκφραστικός και πιο μαζεμένος σ' αυτά που γράφω και εκφράζω. Εντάξει καμμιά φορά θα μου βγαίνει και η μίρλα, αλλά θα προσπαθώ συνειδητά να την μαζεύω.

Από την άλλη όμως ρε παιδιά, δε βοηθάτε και σεις. Δηλαδή ρε συντρόφισσα, άδικο είχα εχθές; Τζίζους δηλαδή, και τις μπρίζες εγώ;*  

Τέλος πάντων, δε μου φταίνε μόνο οι άλλοι, φταίω και εγώ και αυτό δουλεύουμε τώρα εδώ. 

Αυτό το μήνα πάντως που είναι ο γιορτινός και πάνω κάτω όλοι έχουμε μια πιο festive διάθεση, θα προσπαθήσω να ανεβάσω και γω το spirit, αν όχι με τα γραπτά, τουλάχιστον με τις μουσικές που θ'  αναρτώ. Θα ανεβάσω ότι μου έρθει, αλλά θα προσπαθώ να είναι γκρουβάτα, χαρούμενα και χορευτικά. Ίσως λίγο έτσι φτιάξουμε το κέφι. Kefi? What is Kefi? 

Ένα ωραίο φρέσκο κεφάτο καλοκαιρινό τραγούδι από κάτι Ιταλούς χαβαλέδες τύπους που μόλις ανακάλυψα και κατεβάζω για γενικό τσεκάρισμα.. Φανταστικό, ακόμα και τώρα μέσα στο καταχείμωνο! Be Well! Καλό Μήνα! Joy To The World!

* Εννοείται ότι κοιτώντας τις μπρίζες, αυτές δε ψαρώνουν και συνδέονται μόνες τους. Τσεκαρισμένο

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year