Roni Size/Reprazent / Natural Thing

Αυτό το τραγούδι μου είχε διαφύγει τελείως, παρ' ότι το συγκρότημα το αγαπώ και το γνωρίζω από την πρώτη τους δουλειά back in the dayz (βασικά είναι ένα collaboration/group φοβερών τυπάδων της Drum&Bass μουσικής σκηνής της Αγγλίας εκείνης της εποχής).

Το βάζω τώρα γιατί έχω κολλήσει αρκετά τις τελευταίες τρεις εβδομάδες που το ανακάλυψα. Τραγούδι του 1997, σε album του 1997, που για κακή μου τύχη είχε συμπεριληφθεί (σωστά μαντεύετε) στο Japan Import και όχι στην κανονική Ευρωπαϊκή κυκλοφορία του φοβερού άλμπουμ New Forms που είχε πάρει του κόσμου τα βραβεία τότε ως φοβερή πρωτοπορία. Αυτά τα Japan πολύ εκνευριστικά, για να νομίζουν οι Γιάπωνες ότι είναι ντε και τι, εμείς χάνουμε τραγούδια.

Δε βαριέσαι όμως, κάλιο αργά παρά ποτέ. Και τι να πεις για αυτό το άλμπουμ που θυμάμαι ότι το έχω λιώσει άπειρες φορές, σε άπειρες διαφορετικές καταστάσεις (το έχω αγορασμένο και πέντε-έξι φορές αντιγραμμένο σε CD ακόμα και minidisk). Θυμάμαι στο δρόμο, στο αυτοκίνητο, στο σπίτι, σε κλαμπ, στις διακοπές, γενικά παντού, με πιο χαρακτηριστική φορά (που μου έχει χαραχθεί σαν εικόνα), όταν εγκαινίασα με αυτό τα πρώτα ηχεία υπολογιστή με ξεχωριστό subwoofer που είχα πάρει φοιτητής στη Θεσσαλονίκη πριν 20+ χρόνια. Τι θυμήθηκα τώρα - τι γαμάτα ηχεία (και σε καλή τιμούλα παρακαλώ). Συγνώμη κυρία Πίτσα (πες πως τη λέγαν έτσι την κυριούλα από τον κάτω όροφο) για τη φρίκη που είχες πάρει. Τραγουδάρες όλα του album και επειδή δε μπορώ να ξεχωρίσω πάρτε εδώ πράμα αποψυγμένο.

Η ανάρτηση είναι στα πλαίσια του χορευτικού, γκρουβάτου Δεκέμβρη και υποκινημένη από μία γλυκιά νοσταλγία η οποία μου ήρθε παραπαραπροχθές καθώς χόρευα Old Skool Drum&Bass σε πάρτι. Και όπως πολύ καλά καταλάβατε, ναι ήμουν ο μεγαλύτερος εκεί μέσα. Εξ ου και η νοσταλγία. Να 'ταν τα νιάτα δύο φορές (που έχω ξαναπεί) Peace.

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year