Bobby Oroza feat. Cold Diamond & Mink / The Otherside

Είπα ότι σιγά σιγά επανέρχομαι, και έτσι είναι. Βασικά χρόνο θέλω, λίγο quality και αρκετό quantity (πρόλογος για άδειες είναι αυτός κυρ Δ/ντα αν με διαβάζεις).

Γιατί αν τα έχω αυτά και μουσικές θ' ακούσω και καινούργια πράγματα, και παλιά και όλα τα καλά του κόσμου θα γίνουν. Βέβαια τώρα, αρχίζουν οι λαμπρές μέρες, μπαίνει οσονούπω ο αγαπημένος Μάιος, ότι και να γίνει ότι και να κάνει, και να χιονίσει, καλοκαίριασε· τέλος, the time has come, Summer is coming/loading όπως θέλετε πείτε το. Και όταν καλοκαιριάζει κάτι αλλάζει μέσα μου, ταράζεται το είναι μου συθέμελα και άλλα που δε θέλω να αναφέρω. 

Οπότε για περιορισμένες ακόμα εμφανίσεις, όσο ακόμα έχω ότι έχω τέλος πάντων, ανεβάζω αυτή την εξαιρετική τραγουδάρα που σιγοτραγουδώ εδώ και πάνω από δύο-τρεις μήνες. Ψιλοφρέσκο, Ιούνιος 2022 η πρώτη κυκλοφορία. Το ανακάλυψα όμως ο μπούφος καθυστερημένα γιατί ενώ το ήξερα ότι βγήκε το album, εγώ είχα άρνηση. Tο τρέναρα λίγο γιατί μου φάνηκε πολύ "γλυκούλι" soul για τα μέτρα μου το πρώτο του album (που το έχω όμως εννοείται).

Μέγα λάθος λοιπόν αλλά αποκαταστάθηκε. Μια εξαιρετική δουλειά, διαμαντάκι της νέας παγκόσμιας Soul σκηνής. Ακούστε το εδώ οι soulheads και επίσης αν σας ενδιαφέρει (που πρέπει να) κυκλοφορεί και σε instrumental εδώ

Και λέω παγκόσμιας μουσικής soul σκηνής γιατί οι Σκανδιναβοί έχουν ξεφύγει μουσικά τα τελευταία χρόνια. Ο τυπάς είναι Φινλανδός από Βολιβιανή μητέρα (οι Βολιβιανές είναι οι καλύτερες, δε το λέω εγώ, το λέει ο Bλάσσης) και η μπάντα που έγραψε και εκτέλεσε τα τραγούδια επίσης από το μακρινό Ελσίνκι (το οποίο χρόνια μέχρι τα 30 μου το έλεγα Χελσίνσκι - πανάσχετο ήθελα να το γράψω). Jukka Sarapää, Sami Kantelinen και Seppo Salmi, αλλιώς Cold Diamond and Mink, πιο Φινλανδοί πεθαίνεις. Μπράβο στα παιδιά. Μπαντάρα. 

Το feeling διατρέχει όλο τους το δίσκο (τι soul θα ήταν αλλιώς) και αυτό το τραγούδι που αναρτώ όχι απλώς μιλάει, απλά περιγράφει κόμμα-slash-period απόλυτα αυτό που ένιωθα και αυτό που εν τέλει έγινε. Και ίσως γι' αυτό, επειδή μιλάει απόλυτα στη καρδιά μου, γι' αυτό και η λατρεία. Συγχωρέστε με αν σε κάποιους μπορεί να είναι χλιαρό, αλλά για μένα είναι απλά φανταστικό. Και στη τελική, δικό μου είναι το blog, ότι θέλω κάνω. 

Καλό Λαμπρό Τριήμερο! 


It’s all out in plain sight, it’s so hard to see
When you’re down, down, down like I am here
I was dragging along things I should have let go
I spent too long just trying to hold on

There had to be another side to the story I was telling myself
Well there the stars would realign on the other side

I fell in a cycle of despair
My sun went down, down
My world turned inside out
I never felt so lost before

Trapped in my mind
I had to get to the other side

You will find your mind when you reach the other side, get on the other side
You won’t be the same when you get on the other side, get on the other side
The bone I hear Is just a trick of mind, get on the other side
Get on the Otherside

I felt like there was no way for me to go
No room to grow
Weeks went passing but the mood remained
There had to be something outside those walls I made

Open your mind, get on the other side
Where dreams will come alive
Leave your sorrows behind
Just take the ride to the other side

I fell in a cycle of despair
My sun went down, down
My world turned inside out
I never felt so lost before

Trapped in my mind
I knew I had to get to the other side

Let the past be past, move on to a different time, get on the other side
The bone I hear Is just a trick of mind, get on the other side
You won’t be the same when you get on the other side, get on the other side
Get on the Otherside

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year