Sasha / Wavy Gravy

Αυτό το διάστημα τα λόγια μπορεί να παρεξηγηθούν και ένα τραγούδι που λέει κάτιτίς, να ερμηνευθεί ότι θέλει να πει κάτι πιο ειδικό.

Και δε το θέλουμε αυτό, γι΄αυτό και instrumental. 

Είμαι καλά, αναπνέω, αντέχω, ζω. Και θέλω όλοι οι αγαπημένοι μου άνθρωποι να είναι καλά, να αναπνέουν, να αντέχουν και να ζουν. Μας αξίζει όλους.

Και όπως λέει και το τσιτάτο στο video "Everything Ιs Going To Be Alright". Το ελπίζω και το εύχομαι για όλους. Και είμαι βέβαιος γι' αυτό in the long run.

Το τραγούδι χωρίς να το είχα καν στο πλαίσιο, μόλις το άκουσα σήμερα για τρίτη-τέταρτη φορά και μου καρφώθηκε στο μυαλό καθώς είναι φρεσκοκατεβασμένο. Το δε βίντεο (φόντο δηλαδή) το είδα πρώτη φορά σήμερα και μου άρεσε όλο αυτο· η θάλασσα, τα βουνά και το τσιτάτο. Γιατί κάπως έτσι θέλω να είναι.

Και αν ακούγεται oldskool είναι γιατί είναι. Αλλά είναι καλό. Once we were ηλεκτρονικοί. 

Be well all, επανέρχομαι. 


Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year