Spiritualized / The Straight And The Narrow

Κυρίες και Κύριοι, όχι, δεν επιπλέουμε στο διάστημα (χαχα παίζω εγώ τώρα).

Τύπου λέφτερο πλέον (κανείς δεν είναι απόλυτα λέφτερος είπαμε εδώ, κατά maslow), αλλά τέλος πάντων any how, any place, any time, λέφτερος, ως μόνος υπεύθυνος για τη μοίρα μου. Αυτό είναι πολύ δυνατό συναίσθημα. Το Φ το βάζω για έμφαση, είναι Καζαντζακικό.

Ναι προκλήθηκε αναστάτωση, ναι διαταράχθηκαν σύμπαντα και καταστάσεις, σε όλα ναι, αλλά όπως έχω βαρεθεί να λέω, να μου λένε, και ν' ακούω, η ζωή στη τελική είναι μία (τόσο μπανάλ, μα τόσο αλήθεια).
Δε πιστεύω σε μετεμψυχώσεις και τέτοια, άσε που για να γελάσουμε λίγο από τον έως σήμερα ενάρετο βίο μου (παπασταύρος για τους φίλους στην ενορία - που δεν έχω), πιθανότατα θα έκανα καμ-μπάκ (μη το πατήσετε πλιζ, πείτε ότι το έβαλε η google αυτόματα, ΑΙ κι' έτσι) ως άγγελος Κυρίου (Χριστέ μου τι γράφω, blasphemy) και θα ήταν ξενέρωτη η φάση.


Κρατάω αυτούσια όλα τα παραπάνω παρ' ότι γράφτηκαν παραπροχθές σε μία άλλη, πιο "fun" φάση. Σήμερα είναι αλλιώς. Σήμερα κλάψαμε και λίγο.


Πλέον το blog θα έρθει σε δεύτερη μοίρα. Δε μπορώ να μαζευτώ με τίποτα, οι σκέψεις είναι διαφορετικές, οι καταστάσεις άλλες, οι χρόνοι ελάχιστοι, παρόλο που για τον εαυτό μου περισσεύουν δύο-τρεις ώρες παραπάνω στη μέρα. Τώρα είναι διαφορετικά, ο πόνος είναι διαφορετικός.

Πριν όμως γίνουν διαφορετικά τα πράγματα, τότε που όλα ακόμα δεν είχαν καθαρίσει και δεν είχαν μπει στις βάσεις τους, τότε που οι αμφιβολίες ήταν τεράστιες, τα θέλω σιωπηρά και η αλήθεια μου κρυφή, ένα τραγούδι μου έδινε με το στίχο του και την γλύκα του τη δύναμη να keep on, να προσπαθώ και εγώ να βρω το δρόμο στη τελική σ' αυτή το πράμα που λέγεται ζωή. Γιατί το πρόβλημα με τη στενή ευθεία είναι ότι συνέχεια γλιστράς στο πλάι*

Ένα τραγούδι που μιλάει στο είναι μου, αφιερωμένο με αγάπη από εμένα σε εμένα. Κλείνει ένας κύκλος και τον αποχαιρετώ με αυτό. Πρέπει να γίνει.

The trouble with the straight and the narrow Is its so thin, I keep sliding off to the side (Jason Pierce)

p.s. Δε το πιστεύω ότι σε μια ανάρτηση χώρεσα Spiritualized, Άντζελα και Monty Pythons. Να το δούμε αυτό.

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year