Asian Dub Foundation feat. Sinead O'Connor / 1000 mirrors

Γρήγορη ανάρτηση αποχαιρετισμού.

Είχα πλάνα, προσχέδια, memos, μικρογραπτά να γράψω για τη φάση μου τώρα, αλλά δεν έχει και πολύ ενδιαφέρον, τα ίδια Παντελάκι μου τα ίδια Παντελή μου. Άσε που πλέον αποφάσισα να το ράψω, μουγκαφόν, δεν έχει νόημα, μπλε λέω, μπεζ καταλαβαίνουν, tomatoe tomato potatoe potato, νύχτα εγώ μέρα αλλού και γενικά ανεπικοινώνητη η φάση. Τι να λέμε τώρα, από τα πιο απλά, ένα εκκαθαριστικό ζητάω, E3 μου στέλνουν, ταυτότητα ζητάω, έχω το δίπλωμα οδήγησης μα γιατί δε σου κάνει αυτό και ούτο καθ' εξής. Που να πάμε και στα πιο σύνθετα. Προχθές εκεί που τα 'πινα με κάποιον κολλητό μου (γεννημένο Ιχθύ, δε ξέρω αν έχει σημασία αυτό) τα ίδια λέγαμε. Fatal Communication Error. Παντού και για τα πάντα.

Και κάπως έτσι σε πιάνει και αναρωτιέσαι, ρε φίλε Yoruba μιλάω, γιατί δε με καταλαβαίνει κανείς; Τι στο τέτοιο τελικά, θα με τρελάνετε όλοι; Θα με χαζέψετε; Έχω ευαίσθητη κράση και δεν είμαι για πολλά τέτοια. Και επειδή η ψυχική υγεία τελικά απ' όσο καταλαβαίνω εύκολα χαλάει δύσκολα φτιάχνει, δε παίρνεις δηλαδή αντιβίωση και περνάει (ελπίζω να περάσει αυτό που έχω τώρα καλό μου vibramicin), να εδώ ένα πονεμένο πλάσμα που έφυγε γιατί απλά την χάζεψαν. Μια λόξα βέβαια προϋπήρχε (εδώ ταυτίζομαι, ελαφρά πάντα). 

Κρίμα, στεναχωρήθηκα, φωνάρα και μορφή, Την αποχαιρετώ εδώ, έφυγε κι' αυτή, την πήρε η κάτω βόλτα. Νταξ, τα έκανε όλα και τις τα κάναν όλα, ότι υπήρχε, σε ένα περιβάλλον δύσκολο. Μία εξαιρετική φωνή με καθηλωτικές ερμηνείες σε όλα της τα τραγούδια. Κάποτε ήμουν και ερωτευμένος μαζί της, μ' αρέσουν οι μινιόν μαζεμένες γυναίκες με ξυρισμένο μαλλί (αυτό το συζητάμε άλλη φορά). Εδώ σε μία συνεργασία με αγαπημένη μου μπάντα που τα σπάει πάντα. RIP Sinead.


Προσέχετε ρε παιδιά, προσέχετε, τα μυαλά μας πονάνε καθημερινά, δεν αξίζει.

Back by Dope Demand

Pet Shop Boys / A New Bohemia

Ralph Weeks & The Means of Production \ Nobody Loves Me (Like You Do)

Broadcast / Long Was The Year